Leah, min Leah

 
Leah, min lilla. 
Vår lilla bult och vår gosetjej. Tänk att du redan snart är 2,5 år! Du är otroligt busig och charmig och gör din mamma galen på alla dina tokigheter och bus. Så bestämd och sån vilja!! Primadonnan Leah. Jag får mig dagligen skratt av dig. Du älskar mat, speciellt havregurt och müsli, havregrynsgröt, bär, smoothie, pålägg, soppor, pasta, tofu, potatisrätter, såser, oliver, "dodis" som du säger till godis. Jag egentligen äter du allt. Du kan inte heller vänta på maten utan är alltid med fingrarna i alla kastuller när jag lagar mat. Du gillar gos och närhet, det har du alltid gjort. Du gillar också att retas med din syster och det gör mig galen ibland. Men samtidigt leker ni väldigt mycket också. Det är fantastiskt att se er två utvecklas.
Börjar bli stor nu och potttränar för fullt och är så stolt varje gång du kissar pottan. Snart är du utan blöja också! Nappen däremot är svår, den gillar du för mycket. Gunga är en stor favorit här hemma och att bli jagad eller åka på filten. Leah sjunger väldigt mycket nu och pratar väldigt bra och tydligt också. Hon lär sig mycket på förskolan och gillar att vara där. Hon trivs bra med fröknar och barnen där. 
Häromdagen sa hon när det var läggdags- mamma jag älskar dig och tog min hand. Då smälte mitt mammahjärta. 
Ja Leah, vad vore livet utan dig vår lilla busunge? Jag älskar dig till månen och tillbaka.