Friday again!! :)

 
Hej vänner! 
Ute är det regn och sol omvart annat! Hur mår ni denna fredag? Jag och Lily mår bra, denna vecka har verkligen gått i ett, full rulle! Idag har vi varit och badat i badhus med några vänner, Lily var som en fisk och helt överlycklig. Vi passade även på att fika/äta i simhallen, väldigt mysigt och poppis. Lily sover ännu, det är tröttsamt att bada! 
 
Förskolan har gått bra denna vecka , fröknarna säger att Lily blir mer och mer bekväm där, känns så skönt! Dock är hon fortfarande ledsen när vi lämnar på morgonen. Lily har en period nu då hon äter massor, sååå skönt med en matglad unge. I morse åt hon nästan mer frukost än mig!  Hon gör mig frustrerad många gånger men att vad jag älskar henne. 
 
Bebis mår också bra, och även jag även om jag varit sjukt trött på kvällarna denna vecka. Jag har nog gjort lite väl mycket denna vecka efter jobbet. Har tränat, tapserat Lilys rum, gjort mer äppelmos, lagat mat, städat, etc.. Fullt ös som sagt och ibland får jag lite dåligt samvete att jag inte hinner tänka att jag är gravid. Imorgon går jag in i vecka 27!! DEt börjar verkligen närma sig nu. Dryga 3 månader kvar! 
 
Imorgon ska jag och Andreas på bröllop så Lily ska sova över hos sin mormor för första gången. Ska bli spännande, kommer gå superbra och ska bli skönt att umgås med min älskade sambo och lite fest. 
 
Jag vill önska er en skön start på helgen! Kramar 
 
 
Hello friends! 
 
Outiside it's raining and sunshine. How are you this Friday? Me and Lily are fine, this week have been passing by so quickly! Today we have been at the baths with some friends, Lily was so happy and like a fish all over the place. We had some lunch/sweets in the cafeteria after playing in the water, it was yummie and very cosy. All kids very happy. Lily is still sleeping, my little monkey! 
 
Lily has been very happy at kindergarten this week, the teachers have told us, she is getting more comfy there, feels so good. She is still sad when I leave her in the morning but it's just for a few minutes and then it's playtime! Lily has been eating lots lately, which is sooo lovely. This morning she had almost more breakfast than me! She makes me frustrated many times but omg how I love this kid. 
 
Baby in belly is also fine, even though I been very tired the latest evenings. I think I have been doing a little bit to much after work this week. Workouts, new wallpaper in Lilys rum, making more mashed apples, dinners, cleaning etc. It's been full on and sometimes I feel a bit bad because I don't take to much time just enjoying being preggo. Tomorrow I welcome week 27, 27 weeks pregnant. It's getting closer! About 3 more months to go!! 
 
Tomorrow me and Andreas are invited to a wedding. Lily is going to stay over night at my parents for the first time. Exciting! It will be fun for her and it's will be nice for me and my fiancé to spent time just the 2 of us and enjoy a party. 
 
I wish you a lovely start of this weekend! Hugs !