Hot days & happiness

Hej på er i värmen! 
 
Hur mår ni? Jag mår prima. Lily sover och här sitter jag och njuter i solen med James Arthur på Spotify. Vi har varit och hälsat på Lilys förskola. Hon kommer börja där i augusti. Ska bli spännande. Alla som jobbade där verkade väldigt goa och rara så det känns så skönt. Lily kommer få det så bra där. 
 
Vädret är förfarande högsommar. Så varmt! Helt fantastiskt att jag får vara mammaledig dagar som dessa. Jag jobbade i tisdags på mitt ordinarie jobb och fy farao  var helt slut när jag kom hem av värmen. Usch. Igår kväll jobbade jag extra på cafét och det gick kanon. Var dock trött när jag kom hem. Under dagen njöt jag och Lily ute och vid lunch åkte vi till standen och passade på att äta lunch och fika ute. Våra vänner Carolin och Wilhelm kom en runda också, så kul att ses. 
Det är redan en vecka sedan vi kom hem från Grekland. Jag har förresten något att berätta men håller lite till på det. 😉 
 
I fredags njöt vi också nere vid sjön med några vänner. Älskar dessa dagar vid sjön med vänner, fika, mat, bad och chill. Det är så underbart att se Lily så lycklig när hon är ute och leker. Igår gungade vi och hon skrattade så där underbart från hela hjärtat. Jag blev helt varm inombords. Så lyckligt lottad jag är att ha en så fin dotter och så härligt liv! 
 
Nu ska jag slappa, passa på när hönan sover. Önskar er en fantastisk torsdag! Kramar 
 
Hello there in this heath! 
 
How are you? I feel fabulous. Lily is sleeping and I here I am enjoying the sun listening to James Arthur on Spotify. Me and Lily have been at her kindergarten earlier today. She will start there in August. I met all the ladies working there and had a look around. Lily will be so taken care of. I feel so thankful. 
 
It's still so hot here in Sweden. It's amazing I get to stay home with my Lily those days. To be a mum is not always hard. 😉 Tuesday I worked as always and omg it was so hot and I felt so dizzy after. Not good. 
Yesterday I worked at my extra job at the cafe and it was so much fun. I was tried when I got home though. Yesterday during the day me and Lily enjoyed the sun. Around lunch we went to the beach and bought lunch and coffee/cake with us. So cosy! Out friends Carolin and Wilhelm joined us too. So nice catching up! 
 
It's already one week since we came home from Greece. Time flies. Btw I have something I wanna tell you all but just gonna keep it secret a few more weeks. 
 
Friday we went down to the lake too with some friends. I love those days by the lake with friends,  food, coffee, cakes, bath and chill. 
It's so lovely to see Lily so happy outdoors playing. Yesterday we went on the swing and she was laughing from the bottom of her heart. I feel so happy. I am so blessed to have this gorgeous daughter and my life. 
 
Now time for chill before she wakes up. Wish you all a wonderful Thursday!! Hugs