Lily nowadays

 
Hej! 
 
Hur mår ni? Jag mår helt ok, men är lite nere, då jag precis fick reda på en grej. Skriver om det en annan gång. Well, måndag igen och ny vecka, sjukt vad tiden flyger. Snart är det påsk igen! 
På onsdag morgon åker jag och Lily till Norrköpning med våra vänner C&E. Ska bli så kul att komma iväg en runda och hälsa på min kusin samt C:s bror och tjej. Mysigt! 
Jag har inte skrivit så mycket om Lily på sistone. Hon är ett riktigt yrväder med ett stort hjärta. Hon är väldigt mammig fortfarande och vill gärna att jag är med överallt. Det gick dock bra att lämna henne några timmar hos min mamma i lördags, skönt! Annars känns det som att hon lär sig mer och mer varje dag. Hon förstår mycket när man pratar med henne, även om hon själv inte säger så många ord själv ännu. Mat gillar hon som sagt och äter allt typ. Hon får också vegansk mat och växer som vilket barn som helst. Min lilla älskling. Jag njuter varje dag med henne men det är skönt när hon sover en liten stund på dagen, så man hinner sätta sig lite i lugn och ro. Hon gillar att dansa och showa, det märks när vi lyssnar på musik. Nu har hon sovit hyfsat bra på nätterna igen," ta i trä, " men har forfarande kvar den här dumma hostan.  Men hon vaknar runt 6 , halv 7 nu förtiden, vilket är lite tidigt enligt mig, haha. 
Tänk att man kan älska sitt barn så, jag kunde inte förstå det innan jag själv blev mamma. Men vilken gåva det är. Så häftigt. Tack livet att du gav mig just min lilla Lily. 
 
 
Hey! 
How are you? i am ok, feeling a bit down, I just found out something sad. But I will write about it another time. Well, Monday again and new week. Crazy how time flies, right ?! Soon Easter again! 
On Wednesday morning me and Lily are going to Norrköpning with our friends C&E. Will be so much fun to get away ona trip and visit my cousin Kajsa and C:s brother and girlfriend. yeay! 
I haven't been writing that much abour Lily lately. She is a girl with lots of energy but with a big heart. She is still very "wants to be close to mama". But it's ok, and I could actually leave her with my mum for a few hours last weekend, so good! 
It feels like she is learning new things every day. She understands alot when you talk with her, even if she is not saying many words herself. She loves food, always has, and eats almost everything. She also gets vegan food and is growing like every other child. My little darling. I really enjoy every day with her, even if it's nice to have some time for myself when she is sleeping. She loves to dance and show of, you can tell when we play music. She has been sleeping good during nights lately, knock on wood, but still got this horrible cought. But she wakes up around 6- 6.30 nowadays, which I feel is very early, haha. 
Can you imagine that you can love a child so much, I couldn't imagine that before I became a mum myself. What a gift it is. So amazing. That's life for bringing me my own little Lily.