Happy Easter!

 
Glad påsk på er! 
 
Jag köpte lite påskblommor till hemmet innan idag när jag var ute och åkte. Jag var med Lily hos doktorn nu innan på förmiddagen och förutom slem i luftrören så såg allt bra ut, skönt att det inte är någon inflamation. Men som hon hostat i natt min lilla stackare. Tycker så synd om henne och vill ta all smärta iväg. 
Vi passade även på att hälsa på Lilys mormor på vägen hem från doktorn, hon är allt bra den där mormorn. Nu sover hon tungt i bilen och jag ska passa på att vila lite jag med.  MIna bihållor är forfarande ömma men bättre. 
 
Hoppas nu på en mysig och frisk påsk med familj och vänner! I eftermiddag tänkte jag baka en påskkaka inför helgen, en utan ägg och smör. Tänk på djuren i påsk och välj bort dem från din tallrik. 
 
Ta hand om er, kram Jenny
 
Happy Easter to you all! 
 
I bought some Easter flowers before today, while I was out driving. I went to the doctor with Lily today, and except mucus in her bronchus she is fine, I am glad she don't have any infection in her body. Last night she has been coughting soooo much and I just felt sooo sorry for her my poor poor babygirl. I want to take all the pain away. On our way back home we visited Lily's grandma at work. She is not bad my mum. Now Lily is sleeping like a baby in the car and I will try to rest a bit to. My sinusitus is still sore but better. 
 
Now I hope we all get a cosy and healhty Easter with friends and family! This afternoon I will try to bake a Easter cake for the weekend, one without eggs and butter. Think about the animals this Easter and don't put them on your plate. 
 
Take care of you, hugs Jenny 
 
 
 
 
 
angelicasvarld.blogg.se

önskar dig en härlig skärtorsdag och en härlig påsk!

Svar: Tack detsamma!! Hoppas påsken varit fin!
Jenny

Angelica Wåhlin

Hoppas Lily får bli bättre snabbt!

Svar: Tusen tack!! Vi mår lite bättre nu!
Jenny