Bakingday and walking

 
Hej fredag! 
Vad hittar ni på idag? Lily sover och jag ska passa på att vila lite då jag har ont i mina bihålor idag.. 
Vi har ändå haft en mysig dag jag och Lily, med promenad och fika med våra favoriter C&E. Igår hade jag ett bakrace här hemma och gjorde lite rawfood-balls, knäckebröd och shortbread cookies. Lily var dock inte på humör så jag var helt slut efteråt. Det blev ingen boxning på kvällen tyvärr då jag kände mig lite yr och inte mig själv. Ibland blir det ju så.. myste med min man framför TV istället. 
Förresten när vi var ute och gick innan idag så fastnade det så mycket snö på vagnen, kolla bara på bilden. Fivj oss att skratta. Haha! Vi är verkligen ute och går i alla väder! 
Önskar er en fin helg! Kramar 
 
Hello Friday! 
What are you up to today? Lily is sleeping and I will try to rest too since I have lots if pain in my sinuses today.. 
Me and Lily have still though had a cosy day with walk and coffee with our favourites C&E. Yesterday I had a baking afternoon making rawfood-balls, crispbread and shortbread cookies. Lily was not so happy though so I was pretty tired when I was done. I didn't go to my boxing class last night since I was a bit dizzy and not feeling 100%. Well that happens sometimes. Instead me and my love had a cosy evening on the sofa relaxing. 
Btw, when we where out walking earlier today, it was so I much snow on the wheel on my stroller, just look at the pic. Made us laugh. Haha. At least we are out walking no matter what weather. 
Wish you all a wonderful weekend! Hugs