Tillbaka i Sverige

Hej på er!
 
Jag vet, jag har inte hört av mig på några dagar. Mycket har hänt sedan jag skrev här förra gången. Sitter just nu hemma i lilla Lurabo. Känns overkligt men samtidigt skönt och otroligt stillsamt. Och allt är så väldigt litet.
 
Jag kom hit på midsommarafton. Mormor och morfar kom och hämtade mig på landvetter flygplats. Var en långflygresa men allt gick väldigt bra. Att se mina morföräldrar var helt fantastiskt. Att sedan komma hem till resten av familjen var ett tillfälle jag aldrig kommer att glömma. Ingen visste när jag skulle komma hem och allt var en stor överaskning. Att se min fars ögon med tårar och krama om honom var obeskrivligt. Att se Jackie, mor och mina syskon var underbart. Sedan att äta svensk mat, fira midsommar, äta jordgubbar och känna den härliga svenska luften var bara pricken över i:et. Jag kom hem helt perfekt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har lyckats komma in i rätt dygnsrytm redan och det känns så skönt så. är fortfarande lite trött men det går över var dag som kommer..
När jag var ute och sprang en runda idag tänkte jag på hur otroligt fint det är i naturen här i småland. Och så grönt!! Fantastiskt vackert! Antar det är något speciellt med svensk sommar..
Idag har jag även kört bil för första gången efter nästan två år. Vilken underbar känsla det var! :) Jag och mor körde ut till Tiraholm och köpte fisk, som vi ätit nu ikväll. Bounisimo!
 
Träffade mina småkusiner (som blivit så stora på två år) igår. Så kul det var.. de hade saknat mig sa de. Och sedan sa det också att mitt hår inte var lika fint. Och att min mage var större. Haha, de är så roliga. Iallafall, har lyckats träffa en del av släkten i helgen men jag har ju en stor sådan så få bli och ha en fest här hemma antar jag. Ser jag framemot . Imorgon ska jag även träffa Lisa, och vi ska ut och rida. Gud vad det ska bli kul !!
 
Med min underbara Francesco har jag skypat med varje dag. Det har gått bra. Men jag saknar honom något enormt och önskar verkligen att han kunde vara här och se den svenska sommaren med mig. Men han kommer att komma. En dag. Vi kommer snart ses igen. Tiden går fortare än man tror. Och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. right?
 
 
 
 
Jag ska försöka njuta av den svenska sommaren medans jag funderar ut på min nästa plan för framtiden. Men förtillfället är det bara att ta det lugnt med allt.. Good things take time..
 
Jaha, tänkte gå ut och sätta mig på altanen nu och umgås med min kära syster och mysa lite med Jackie. Det är så himla härligt att ha en hund omkring sig igen.
 
Vi hörs imorgon.
Kram på er!