6 months away from sweeeeden!


God morgon sunshiiine,

Har precis varit på gymmet o ätit frulle nu, ska snart gå o jobba..  har varit en bra helg, det har hänt en hel del som vanligt...O det har varit så härligt väder! Igår lång jag i parken o solade i bikini, underbart :) Efter det träffade jag Cornell o vi tog en cider på Mountain View pub. Jag träffade även Raphael igår, en fransk kille jag träffade på jobbet i fredags, o vi har setts varje dag sen dess.. Vi få se vad som händer..

Idag är det i alla fall exakt ett halvt år sedan jag satte mig på planet till Bali. Då hade jag ingen aning vilket äventyr som väntade mig. Guuud vad det har hänt mycket sedan dess, har träffat så många människor, har så många fiiina minnen o har lärt mig så mycket om både mig själv o andra! Have had the time of my life, and it's gonna keep on rocking!






















Ma cheeeeeeerié


Plein de bisous


Have a great day!