Workout, baking, new shoes and babyfriends

 
Godkväll godingar! 
Hur mår ni? Förutom lite trötthet så mår jag fint! Har haft en härlig dag med lite allt möjligt och hunnit med massor! Efter frukost åkte vi till stan på mammaträning med massa starka mammor ( och barn). Så roligt och sjukt jobbigt! Efter lite mellis och tjöt med morsor så åkte vi till Stadium och jag hittade äntligen nya skor, inte bara ett par utan 3 par! Så nöjd och alla på rean! Behövde verkligen nya skor, så mycket som jag både går och springer och tränar, och de gamla var verkligen så slitna! Jag fick dessutom ett par nya löpartajts av min vän Anna, så himla snällt! jag älskar ju nya tajts! 
När vi var hemma igen efter har handlat lite mat och färska blommor ( så himla vackra) på vägen så röjde jag undan lite hemma och åt sedan lunch i lugn och ro då Lily sov. Jag passade även på att baka lite då också och det fick bli lite raw-food ballls på bla. dadlar och även kanelbullar ( veganska), så gott! Passade på att bjuda våra vänner C&E på en fika i eftermiddag och det var uppskattat! Nu ikväll har vi ätit god mat och myst hela familjen. Igår kväll jobbade jag och i måndags kväll tränade jag ( sjuk mkt träningsvärks sedan dess ). Så idag var det extra mysigt att vara hemma hela familjen. Lily har varit så gosig dessa dagar! Men busig också givetvis, hon är verkligen överallt och ingenstans min älskade tös! 
 
Igår innan job så var vi hemma hos våra vänner Emma och Astrid och gick en långrunda i det härliga vädret. Även C&E var med och sen kom även Anna och Valter på kaffe, frukt och kex. Så mysigt, är så tacksam för mina vänner ! 
 
Nu ska jag snart sätta mig i soffan och dela en öl med mannen i mitt liv och titta på ett avsnitt av TIMELESS efter en dag med fullt ös! Imorgon måste jag ringa lite samtal angående föräldrapenning och sånt, är ju en hel djungel det där, men så tacksam att det finns! 
 
Önskar er en underbar kväll! / Jen 
 
Good evening darlings! 
How are you? I am a bit tired but feeling all good! Have had a wonderful day with a bit of everything, and got lots of things done today! After brekkie my little one and I went into Town for some mamaworkout with some strong mamas ( and kids). So much fun but very sweaty! After some snack and chat with the other mums we went to Stadium to buy some new shoes! I got 3 new pairs on sale and I could be any happier! I really needed new shoes since I run, walk and workout that much and my old ones were worn out. I also got some new workout-tights from my friend Anna, she is such a kind person. I love new tights! 
When Lily and I was back home again after some grossery- and fresh flowers ( bought really beautiful ones) shopping I took care of some laundry and dishes and then I had some lunch while Lily still were sleeping. I also baked some cinnamon-buns and rawfood-balls (vegan), so delicious! I invited our friends C&E over for coffee and freshly baked buns and they were pretty pleased with that. This evening me and my little family have had a cosy one with yummie food and lots of cuddles. Last evening I was at work and Monday evening I was at tabata-class ( got a sore body from both that and todays workout). So today it felt extra good to be home with my family. Lily have been such a little sweetie the latest days . But very cheeky too, my lovely girl! 
 
Yesterday before work we went to see our friends Emma and Astrid. C&E also came over and we went for a long pw together with the strollers in the nice weather. Anna and Valter came by later on and we all had coffee, fruits and biscuits together. I am so grateful for my friends! 
 
Now I will spent the rest of the day on the sofa with the man in my life, share a beer with him and watch an episode of TIMELESS after a full-on day. Tomorrow I need to do some errands concerning my parental allowence and some other things that need to be done. Very thankful we have a good system in Sweden even though it's not always easy to understand. 
 
Wish you all a great evening! /Jen