Cosy weekend

 
Godmorgon måndag och ny vecka! 
Idag börjar Andreas jobba efter 6 veckors semester och pappaledighet. Lily sover fortfarande, helt sjukt och jag sitter och äter frukost i lugn och ro! Inte var dag! 
Hoppas ni mår bra, det gör vi. Helgen har varit supermysig, vädret har varit väldigt "höstigt" med regn och kallare väder, inte mig emot, ganska mysigt att mysa inne! 
Fredag kväll myste och busade Lily med mina föräldrar och syster Vi åt god mat och Lily var i sitt esse. 
I lördags handlade vi på marknaden i byn, jag gick ett lopp ( varva för världen ) och på kvällen var vi ett härligt gäng hos några vänner och åt massa goda tapas, barnen lekte och vi hade det så trevligt. I går hade vi en lugn söndag, jag hade ont av foglossning så låg på soffan mestadels av förmiddagen. På eftermiddagen tittade några vänner förbi samt min bror och syster. På kvällen åt vi tacos och när Lily somnat gjorde jag några tabata övningar innan soffan, blåbärspaj och en tidig dejt med sängen. 
Idag ska vi hälsa på hos min syster i hennes nya lägenhet. Ha en go måndag! Kram 
 
Good morning Monday and new week! 
Today Andreas starts work after 6 weeks vaccay. Lily is still sleeping!!!! and here I am sitting eating breakfast on my own, not everyday I get to do this! 
Hope you are well, we are. The weekend have been super cosy, the weather have been much colder and it's been raining, it's been nice with some autumn weather, it's pretty cosy to just chill out inside with a cup of tea! 
Friday evening my parents and sister came over, Lily had a blast playing with them. We ate yummie food and had a good time. Saturday we went to the Market here in Town, I did some shopping and ran/walked a race ( raising money for people in africa). In the evening we were invited to our lovely friends and ate lots of yummie tapas food, the kids were playing and we had a great great time. Yesterday we had a realxing and calm Sunday. I had some pain in my pelvic so spent most of the morning on the sofa. In the afternoon some friends came by and later on also my brother and his girlfriend. In the evening we made tacos for dinner and when Lily was in bed I did some tabata workouts before I joined my man on the sofa and ate some blueberry-pie. We went to bed early. 
Today we are visiting my sister in her new flat. Wish you all a wonderful Monday! Hugs