Dog, food and my baby

 
Hej Valborg! 
 
Har varit ute och gått med lillan och kört ett litet träningspass på vår terass. Ska strax hoppa i dushen innan fisen vaknar. Hoppas ni mår bra, jag hade lite ont i halsen i morse men har knaprat halstabletter hela morgonen. Lily är förkyld och hostig igen, inte roligt, men hon är pigg och glad annars, thank god. Igår hade vi hand om Kiara, min kompis hund hela dagen. Världens snällaste hund!! I lördags kväll var vi hemma hos mamma och pappa och åt första grillade måltiden för i år. Så gott, och massa veganskt till mig, älskar mina föräldrar så mycket! Igår åt vi spagetti och vego-bolognese till kvällsmat, alltså det slår alltid fel, så gott det är. Ursäkta att jag varit dålig på att lägga upp recept på sistone. Kommer framåt, lovar. 
 
Jag önskar er en superfin dag! 
 
Kramar Jenny
 
Hello Monday! 
Have been out walking with the little one and did some workouts on our terass afterwards. I will soon have a shower, before my pumkin wakes up. Hope you are well, I had a bit of a sore throat when I woke up so have been eating lozengers all morning. Lily is having a snotty nose and her cought is back, not fun, but at least she is happy, thank God. Yesterday we took care of Kiara, my friend Helenas dog. She is the worlds kindest dog!! Saturday evening we were at my parents, having the first bbq of the year. So delicious, and lots of vegan food for me, I love my parents so much! Yesterday we had spagetti bolognese vegan style for dinner, why is it so bloody tasty? hehe, love it! Sorry for being so bad updating new recipes, more will come. 
I wish you all a wonderful day! 
 
Hugs Jenny 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
JUNITJEJ

Så fin hund!!!

Svar: Tack!! Ja hon är världens finaste och snällaste! <3
Jenny