Young and beautiful

Tja tja bloggen!!
 
Vilken dagar det varit!

Sitterv just nu i Cornells fina och stora lägenhet och har precis druckit en kaffe. Trivs kanon här. Både jag och Francesco. Är så tacksam att vi får stanna här den sista tiden innan jag flyr landet.. Igår flyttade jag hela dagen.. Puha.. inte lite grejor, men nu är det gjort.. Jani flyttade alla sina prylar till sitt nya hem och sedan sa vi hejdå till honom eftersom han drog till Indien senare på kvällen..
Idag har jag väntat halva dagen på att min städhjälp skulle komma.. efter 3 timmar kom de äntligen och så fort de är klara måste jag skynda iväg till look property office och lämna nycklarna innan de stänger. No worries hey.
I onsdags hade vi en liten "avslutningsdinner" för mig med ligan från 3121. Vi gick till The collection och åt 15 dollar steak. Var en mycket trevlig kväll med skratt, great food och gooood dricka. haha.
 
Ikväll ska jag träffa kusinvitamin och vi ska gå och kolla på The Gatsby på bio här i stan. Ska bli mysigt, har inte sett bio på ett bra tag!
 
Kommer att sakna alla här i Melbourne något grymt. You will always be in my heart.
 
Take care.xxx
 
 
have a great weekend
KISS!