Från ett regnigt Sverige

 
 
Hello
Sitter och tittar ut över regnet som faller ner utanför mitt fönster. Verkar som det ska hålla på att ösa ner hela dagen. Bara att vänja sig antar jag. Svensk sommar. Ha.
Idag är det redan två veckor sedan jag lämnade Australien. Nu när jag varit hemma här några dagar har jag börjat smälta det mesta. Det är en ganska så stor förändring att resa över halva jordklotet. Men om jag ska vara ärlig så undrar jag vad det är som har hänt här hemma. Inte mycket är det som har förändrats kan jag då säga. Just nu undrar jag om jag verkligen varit borta i nästan två år. Det känns som jag varit hemma en evighet och att aldrig riktigt lämnade Sverige. Men sedan tänker jag på allt som hänt mig under de senaste två åren. Ingen kan ta ifrån mig de erfarenheterna.
Att vara hemma får mig att tänka på alla barndomsminnen. De känns så nära men ändå så långt borta. Jag älskar sverige över hela mitt hjärta men jag vet inte om jag kommer att kunna stanna här en längre tid. Vi få se vad världen leder mig.
Det är dock väldigt härligt att vara hemma hos familjen, men lite konstigt att bo hemma igen efter att varit självständig en längre tid nu. Men skönt. Speciellt att sova i min säng. jag har glömt bort hur skön den är! Snart kommer Amanda kusin hit och vi ska åka in till Värnamo och jag ska fråga efter jobb nu i sommar. Vi få ser hur det går! 
 
 
 I spread my wings and learn how to fly...
 
Men livet är underbart! Så gör det bästa av det!
 
 
 
 
Underbart bra och sexy låt!
 
 
Saknar dig sååå Francesco...
 
Ha en fin dag
 
PUSS!