Remember me

 
 
Open your eyes. Open your eyes and look at life. Smile. Smile and try to find something everyday that makes this day special. Because every day is a gift. Every day is a new day, and every day you learn something new. And remember if you love life, life will always love you.
 

Livet kan verkligen ändras på en sekund. Igår satt jag och Gabby o kollade på remember me, en helt underbart bra film. En film om kärlek, förhållande och att förlora någon man älskar. Se den om ni inte sett den. Har kollat på många filmer på sista tiden. Vissa filmer kan faktiskt påverka ens syn på livet.Visst, man kan säga, det är bara en film, eller det händer inte i verkligheten, men man ska aldrig säga aldrig. Och ibland måste man vara lite drömande i livet. Some dreams come true.
 
I onsdags bokade jag , Gabby och Matilda resa till Cairns, norra Australien. Ska bli så skönt att se sol och strand igen. Can't wait! Har jobbat mycket senaste tiden också, så jag känner att jag behöver lite avkoppling o ta lite tid för mig själv. Läsa en bok o skriva poesi kanske?
Känns riktigt bra att åka med Matilda också. Är så glad att vi fått tillbaka kontakten med varandra. Allt behöver tid.
 
 
I onsdagskväll var jag o Matilda på Mountain Goat Brewery här i Melbourne. Smakade på deras nybryggda Coffe IPA. Riktigt gott. Trevlig kväll med trevligt sällskap.
 
Häromdagen var jag ute på lunch med en kompis från British crown, mitt förra jobb. Var bara tvungen att ta kort på detta :)
 
 
 
 
Don't wake me up. Chris Brown, så vacker röst. Fint o bra låt.
 
No music, no life.
 
Jahopp, fredag igen,
Hoppas ni alla får en underbar helg.
 
Bacciii