You never know until you try

Hej Hopp !!
 
Var ett tag sedan nu ju! Kom precis hem från yogan, så känner mig riktigt avslappnad och fräsch:) har fått mitt hår fixat hos frissan innan idag också, så är nyblond och fin igen.. Gick till mitt favoritställe, just down the road, här på Bridge Road. Jordan, som är hårfrisörska där är så trevlig och social, vi ska troligtvis gå på bio på söndagkväll! Hade varit riktigt nice, ska i så fall se den nya steep up filmen. Avslutade precis min kvällsmat bestående av jordgubbar, sallad och tonfisk, inte helt dumt! Lite choklad på det också och din kväll är räddad :)
 
Well, har varit en busy helg! Eller egentligen sedan vi kom hem från Cairns..I helgen jobbade jag nog nästan 30 timmar, men whatever :) I lördags kväll fick jag sluta lite tidigare, så jag och Gabby drog spontant ut och det slutade med en ganska så galen afton med italianos, martinis, makedonier och dance! Söndag morgon var jag rätt död men lyckades ta mig igenom dagen med ett leende på läpparna. Gick i säng kl 8 den kvällen! Igår jobbade på dagen och efter det hade jag kvällsmat och en drink med mina workmates, var mysigt.
 
Btw, idag så bokade jag och Gabby vår biljett till Sydney! WIEEEHO. Den 20 augusti åker vi, ska bli awesome! Can't wait, hoppas på bra väder också :)
 
Ska snart dra mig till Kojs, lång dag imorgon. Hoppas allt e bra med er.
 
 
 
Bild från i lördags!
 
Föresten så fyller min roliga och underbara pappa år imorgon, stort grattis, älskar dig!
 
Take care
 
xxx