Never regret what you did, regret what you didn't do

Aloa,

Sitter här o latar mig lite här hemma i lägeheten nu när jag har rast. Börjar jobba kl 18 igen. Gabby kommer snart hem från sitt jobb. Så jag blir inte ensam så länge till, får njuta av min lilla stund här, haha.

Här kommer lite bilder från i lördags. Blev en helkväll, med mycket housemusik o dans, looove it! Vi träffade bland annat Kossan o Krabban ( som vi kallar våra favorit bartendrar).

Idag på jobbet så frågade kocken varför alla svenska tjejer är så vackra. Jag lärde även honom att säga hej vackra tjej. Stolt :)

Nehe nu kom gabbsan hem o vi ska njuta lite av solen.

take care



Cappucino som jag smakade på gabbys jobb. Yummie!


I lördags hälsade vi på gabbys jobb.


Livsnjutaren Gabbs


Snygga lirare lol


Andrew, eller Kossan som vi kallar honom, provade min jacka, snyggt!


:D









Risotto yummie





Jag o en skotsk snubbe på våran stammisbar.