Hello there

 
Bilder från de senaste dagarna! Pics from the latest days 
 
Rosé vin och sallad på det lokala Värdshuset med min mor,syster och svägerska i torsdags. Lyxigt utan barn! Och supersmarrig smultronsorbet! 
Roséwine and salad at the local Inn with my mum, sister and sister-in-law last Thursday. Luxury with no kids! And some sorbet for desert! 
 
 
Igår plockade jag massa hallon hos grannarna! picked lots of rasberries at our neibours yesterday! 
 
 Och glass i stora lass har vi ätit nästan varje dag! Been eating icecream alomost every day! 
 
 och raw-cakes från lokala bageriet. And raw-cakes from the local bakery. YUUm 
 
I tordags var vi på älgsafari med våra vänner Rebecka och Marcus. 
Thurday we went to see some mooses with our friends Rebecka and Marcus. 
 
 
 
Mina bönor. My sweetpeas.
 
 
 Lily lekte loss i lekplatsen! Lily playing off in the playground! 
 
 
Fika paus i solen. Coffebreak in the sun. 
 
 Sofia och lillhönan. Sofia and my little bean.
 
 Mina älsklingar. Älskar Leahs min! My love. Love leahs face! 
 
 Mat!! Food! All vegan of course! 
 
Hoppas ni mår bra! våran förkyldning har äntligen börjat ge med sig. Precis ätit rabarberkompott med havregrädde, så gott! 
Idag har jag varit ute och sprungit en sväng efter några dagar vila, så skönt! Vi har även varit och hälsat på Andreas syster samt några vänner. 
Imorgon ska vi nog åka en sväng till Andreas föräldrar i halmstad. 
Sov gott! 'Kramar
Hope you all are well! Our cold is finally getting away. I just ate some rhurbarbcompott with oatcream, so yummie! 
Today I have been out for a run after a few days rest, how lovely! We have also been visiting Andreas sister and some friends. 
Tomorrow I think we are heading to the summerhouse in halmstad. 
Sleep well! 
Hugs