Engagement day and the best friends

 
 
 
Hej!! 
De senaste dagarna har varit fyllda med lite allt möjligt. Jag och Andreas hade vår 4e förlovningsdag som vi firade med att äta en bit mat ute på restaurang ( Harrys, jag åt deras veganska pulled oats med sötpotatis pommes) med våra fina tjejer. I onsdags kväll träffade jag och Leah mina mammavänner och vi åt god libanesisk mat och bara umgicks och pratade hela kvällen! Jag fick massa fina saker till Leah, blev så överraskad! Älskar mina vänner! 
Leah växer för fullt och väger redan över 4 kg! Min lilla groda! Lily är forfarabde väldigt snäll och go men sovit lite sådär sista tiden. Leah sov oroligt inatt med så hoppas på en lugnare natt ikväll. 
Annars mår vi fint och imorgon börjar allvaret! Då är Andreas tillbaka på jobbet och jag blir hemma själv med girlsen. Ska nog gå det med! Lily ska ju tillbaka till förskolan denna vecka med. Det kommer hon tycka är så kul! Hon älskar att vara med sina kompisar där. Nu ikväll har vi firat min svärmor som fyller år på tisdag! Hon är bra min svärmor och bästa farmor till våra barn. All tid så snäll! Och lagar så god vegansk mat!! 
Just nu ligger Leah och snussar på mig. Älskart. Nu ska jag mysa med min man och ta vara på det sista av denna dag. Hör är bilder från de senaste dagarna! Puss på er!!