My birthday

 
Hej fina underbara söndag! 
Vilken helg! Solsken och dryga 20 grader! I fredags fyllde jag hela 28 år och det har vi firat hela helgen. Är så sjukt tacksam för allt och alla i mitt liv och känner mig överväldigad av all kärlek jag fått i helgen. TACK! 
I fredags började jag och Lily dagen med en lång pw i solens sken och de underbara färgerna ute. Sen bakade jag en morotskaka med frosting till eftermiddagen då min mormor och farmor kom på fika. Fick fina blommor, lotter och ett jättefint armband. Blev så glad! På kvällen kom Andreas mamma och tog hand om Lily och jag och han var ute och åt på den lokala puben, så lyxigt bara han och jag. Det behövde vi. Somande med ett stort leede på läpparna. 
I lördags var jag och Lily också ute på långrunda och sen pysslade vi lite hemma och på eftermiddagen kom Andreas familj på våfflor och kaffe och vi satt även då ute och njöt i det fina vädret. Jag fick fina träningskläder och ett par nya öronhänge, så glad! Igår kväll var vi hembjuden till min farbror och hans fru, då de flyttat. Vi åt god mat och umgicks med alla mina 30-tal släktingar. Lily var i sitt esse och charmade alla som vanligt!! 
Idag tog vi sovmorgon och var även ute och gick ännu en pw i det fina vädret. Till lunch åt vi vego-bollar, brunsås och potatis, alltid lika gott. Ikväll ska vi äta vegansk smörgåstårta som jag gjort då mina föräldrar och syskon kommer hit och firar mig. Ska bli mys. 
 
Åter igen tack för en fantastisk helg, är så jäkla tacksam och glad just nu! 
 
Hello there sunny and gorgeous Sunday! 
What a weekend! Sunshine and around 20 degrees! Friday was my birthday, already 28 years old, so we have been celebrating alll weekend. I am so very thankful for everyone and everything in my life and feel so overwhelmed my all the love I got this weekend. THANKS! 
Friday me and Lily started the day after a yummie breakfast with a longer pw in the sun and gorgoeus autumn colours. Then I baked a carrot cake with frosting for the afternoon when my grandma + grandma came. I got flowers, lotteri tickets and a beautiful braclet. So happy! In the evening Andreas mum came over and took care of Lily, because me and my love went out to the local pub for dinner and beer. Just the two of us. So luxury and well needed. I felt aslept with a big smile on my face. 
Saturday me and Lily went for another pw after breakfast and then we did some hosework. In he afternoon Andreas family came by and we drank coffee and ate waffles outdoors. I got new training clothes and a pair of earrings. Happy!  And last evening we were invited to my uncle and his wife, since they moved house. We ate yummie food and socialized with all my 35 ish relatives. Lily was so happy and in such a good mood with so many people having their eyes on her! 
Today we slept in and went for another pw in the sun. For lunch we had vegan meatballs, gravy and potatoes, always a match. Tonight we are going to eat "smörgåstårta". My parents + siblins are coming over to celebrate me! Will be cosy. 
 
Once again, thank you all for a wonderful weekend, I am so blessed and happy right now!