Hiii tuesday!

 
God kväll! 
 
Ännu en jobbdag avklarad och jag räknar ner.. hoppas ni mår bra? Trots lite sömn inatt ( fullmåne, då sover både jag och Lily mindre bra) så har dagen gått fort fram. Jag var på ultraljud idag, som jag skrev igår och blev så glad, för bebis har vänt sig neråt nu och allt såg fint ut! Tack lille vän för det, nu slipper vi en extra koll och vändningsförsök på fredag. Känns skönt. 
Nu ska jag strax hoppa in i dushen och slänga mig på soffan, har ont i vader och fötter idag efter mycket gå/stå på jobbet idag. Hoppas ni får en mysig kväll! 
 
Good evening! 
 
Another workday done and I am counting every day now.. how are you? Despite little sleep tonight ( Lily and I always sleep less when it's fullmoon ) the day have passed by quick. Today I had an checkup ultrasound to see baby, and I was so happy beacuse baby is head down now and is doing fine! Thank God for that! 
Now time for shower and then lay down on the sofa, I have pain in my feets today from lots of walking and standing at work today. Hope you all will have a cosy evening! 
 
 
 Havredryck-capuccino och pepparkakor hemma hos min lillebror igår .Han passade Lily när jag var hos barnmorskan så vi passade på att fika hos honom innan vi åkte hem igen. 
Oatmilk-capuccino at my little brother yesterday. He took care of Lily while I went to the midwife yesterday. 
 
Min lilla apa i söndags då vi gjorde blåbärssmoothie. 
My little monkey last Sunday when we drank blueberry-smoothie.
 
 Lördagen spenderade vi med mormor/moster . ( Min mamma och syster) Lily var så nöjd och glad. Jag och syrran gick en långrunda och pratade när Lily sov, så mysigt och behövligt. Sen åt vi lunch tillsammans. Kvalite! 
Saturday was spent with grandma/auntie. ( my mum and sister) Lily was so happy!! Me and sis went for a longer walk and talked while Lily was sleeping, so needed and cosy. Then we had dinner together. Quality in life! 
 
 I love you!! 
 
 
 
Angelica Wåhlin

Tråkigt att inte få så mycket sömn :/