Beautiful girls

 
Hej vänner! 
 
Torsdag redan och denna vecka har flygit förbi. Hoppas ni mår bra! Det gör jag. Nu ikväll har jag och min lilla familj ätit nässelsoppa ( egenplockade nässlor såklart), har inte lagat det på flera år, men herregud så gott! Även Lily gillade det, mitt lilla matvrak. Min syster var här i eftermiddag och busade och fikade med mig och Lilsan. Jag älskar min syster, hon är så bra med Lily. Alla mina syskon är, jag älskar att se dem med min lilla tjej!
I förmiddags var jag ute och gick med Caroline och Lily och Elna i vagnarna i vanlig ordning. 
Igår hade vi playdate och fika med dessa brudar på eftermiddagen, så mysig, älskar dessa stunder, Caroline är en fantastisk vän och de är så roligt att se våra döttrar tillsammans.
På kvällen sen tränade jag hos Petra, sjukt kul. 
I tisdags sprang jag långrunda och på hade sen svärisarna över på lunch och fika ( veganska köttbullar,potatis och gräddsås samt kladdkaka, allt växtbaserat såklart, recept kommer. ) De var mycket nöjda, så kul! 
Skulle boxats ikväll men kände att kroppen behövde vila lite. 
Imorgon är det fredag igen, yeay! 
 
Önskar er en underbar kväll! Kram Jenny 
 
Hello friends! 
Thursday already and this week have passed by so quick. Hope you are well! I feel good. This evening I made nettlesoup for dinner ( selfpicked nettles of course) , haven't cooked it in ages, but omg so delicious ! Also Lily liked it, my little guzzler. My sister were here this afternoon, playing and having some fruit and tea with me and Lilsan, love my sister, she is so good with Lily. All my siblings are, I love to see them with my baby!
This morning I went for a walk with Caroline and Lily and Elna in the strollers as usual. Yesterday we had playdate and coffee with them, so cosy, love those moments, Caroline is such an amazing friend and I love seeing our daughters together.
In the evening yesterday I went workout at Petras', so much fun! 
Tuesday I went for a longer run and for lunch and coffee we invited my parents- in- law ( vegan meatballs,potaoes, creamsauce and chocolatecake, all platbased of course, recipe will be up). They were very happy, so was I! 
I was suppoed to go boxing tonight but thought my body needed some rest. 
Tomorrow it's friday again, yeay! 
 
Wish you all a wonderful day! Hugs Jen 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men så mysigt :*