Ready to pop!

 
Ready to pop!!
Nu har jag gått över tiden, igår var beräknat förlossnings datum. Är dock inte förvånad.  Baby verkar trivas i magen. Hen kommer när den är redo! Hoppas ni mår bra! Jag har sovit rätt dåligt inatt så känner mig lite seg. Igår var jag och Lily på språng hela dagen. Det blev ingen förskola för henne igår då det var en flicka som kräkts där. Tur att vi hann vända i dörren. Vi var hos några lekkompisar på förmiddagen och sen efter lunch åkte vi in till stan på julbord med mitt jobb. Kul att träffa alla arbetskollegor igen.  Dock var maten rätt kass, jag fick en slags pasta , på ett julbord!! Som dessutom smakade typ ingenting. Aja tråkigt men smällar man få ta som vegan. På kvällen direkt efter vi varit på julbordet så åkte vi och firade Andreas mormor som fyllde 95 igår!! Lily lekte med sina kusiner, så kul att se dem tillsammans. 
Var rätt besviken på maten där också. De andra åt smörgåstårta och jag fick en brödskiva utan smör och nån frukt och grönsak på. Så tråkigt. Hur svårt är det att göra en vegansk macka??? Aja jag ska inte vara bitter men var lite halv tjurig hela eftermiddagen.  Var rätt trött och hade ont i ryggen igår också. Tur Lily hönan var på gott humör . Min lilla solstråle!! Idag ska vi bara mysa! Önskar er en superfin helg! Kramar ❤
 
Ready to pop! 
So duedate was yesterday and now we are overloading. I'm not surprised.  Baby is happy in belly. He/she comes when it's ready. Hope you are well! I slept pretty bad this night so feel a bit tired. Yesterday me and Lily was away all day. Lily was not at kindergarten yesterday since a girl was sick there. Instead we had a playdate with some friends. And after lunch we went into town to have a late Christmas lunch with my work. It was fun seeing all my workmates again! But the food was pretty bad. I got a very boring pasta! On a Christmas lunch! So sad.. unfortunately I have to live with th8s as a vegan. After Christmas lunch we went straight to celebrate Andreas grandma how turned 95 years old yesterday!! Lily was playing with her cousins,  so much joy seeing them together. 
I was pretty sad with the food there too. The others were having "smörgåstårta" and I got a det sandwish with some frukt and veggies on. No sauce, no butter.  How hard is it to make a vegan tasty sandwich? I felt so bitter yesterday . I had some back pain and was tired yesterday too. Lucky me Lily was in a good mood. My little sunshine! Today we will have a day just me and her!! Wish you a great start of the weekend! Hugs ❤
 
 
 
 
 
 
Föresten var min mormor och moster här och hälsade på i förgår. Så mysigt!  My grandma and my auntie was visiting me and Lily the day before yesterday.  Sooo cosy!! 
 
Lily och kusin Signe. Lily and her cousin Signe.