Update and pics from last week

 
Hej darlings! 
 
Hoppas ni mår fint! Här är det full rulle som vanligt. Men vi mår bra! Förra veckan var full rulle, allt från flaska våran egna äppelcider, till jobb, till kompishäng, till äppelmos, till ut och äta och fira mamma med familj, till ölbryggning, träning etc. Idag har jag och Lily myst och tagit det lugnt, innan  fick vara en sväng hos våra grannar då jag fixade mina fransar. Tacksamt när man ha så goa fina grannar och Lily älskar att vara där. I fredags var vi ute och åt med mamma och familj. Så mysigt och gott på tapasmarket i stan. Lily var helnöjd med allas uppmärksamhet. I lördags bryggde andreas öl med min bror och en kompis Marcus. Elna och Carro var här sen också. Mys! På kvällen åt vi middag med Sofia och Joakim här hemma. 
Igår tog vi det rätt lugnt, vi städade undan lite och fick upp lite hyllor och fixade till i Lilys rum. Och på eftermiddagen fikade vi hos Lilys farmor och farfar.
 
Lily har blivit så stor på sistone. Hon förstår så mycket och mer och mer ord kommer från hennes mun. Hon säger "pappa jobbar", farfar, kisse, tack tack, Lily, mamma, "mamma jobbar", nej, ja, bajs, tvätta, torka etc.. som sagt mer och mer ord kommer hela tiden. Fattar inte att hon snart fyller två år min lilla bebis. 
Min andra bebis i magen rör sig för fullt, vilket är skönt. Magen växer hela tiden och jag har börjat känna mig mer osmidig, samtidigt som jag fortfarande sover bra och kan röra mig bra. Men har varit väldigt trött på sistone , men också ganska förkyld, så kan ha med det att göra också. 
 
Nu ska jag passa på att vila lite när Lily gör det. Ikväll ska jag hålla i träningspass, det blir nog det sista för denna termin, då jag känner att jag inte kan göra alla övningar längre. Önskar er en skön Måndag! 
 
Hello darlings! 
 
Hope you are well! we are doing well, even though it's full spead. Last week we got so much done, bottled our own apple cider, worked, had Astrid and Emma on visit, made more mashed apples, dinner out ( celebrating mum , brewing beer, workouts, walks etc. Today me and Lily have had a calm day so far. She was with our neighbors for an hour when I did my eyelashes. So thankful to have helpful and wonderful neighbors, and Lily loves them. Friday evening we had dinner out with my parents and siblings. We celebrated mum and ate yummie food in town at a place called tapas market. Lily was very happy with everyones attention. Saturday Andreas, my brother and Marcus brewed beer. Elna and Carro was here too. Such a cosy day. In the evening we had dinner with Joakim and Sofia. 
Yesterday we took it pretty easy, did some housework and fixed a few things in Lily's room + our bedroom. In the afternoon we had coffee and appelcake at Lily's grandparents. 
 
Lily is such a big girl nowadays. She understands more and more and more words comes out of her mouth. She says " daddy working", grandpa, cat, Lily, mamma, "mum working", yes, no , poo, wash, dry etc.. a new  almost every day. Can't believe she will be 2 years soon, my little babygirl. 
And my other baby in belly is very activ. The belly is growing and I have started to feel pretty big, but I still sleep good and I can still move easy. But I have been very tired lately, but I also have a snotty nose. 
 
Now I will have a nap while Lily have hers.. Tonight I am going to instuct another workout, I think it will be the last one for this year. I wish you all a wonderful Monday!