Hello Saturday

 
Hej på er! 
 
Har precis kört ett litet träningspass och sitter här nydushad. Andreas och Lily vilar. Dagarna har varit rätt hektiska denna vecka också och jag har kännt mig trött och lite yr. Igår var jag hos doktorn, då jag fått borrelia. Inte så roligt, men fått antibiotika så det kommer att gå över snart. Men utöver det mår vi bra. Jag måste dock bli bättre på att bara vara. Känner att jag blir stressad av alla måsten. Så ska jobba på detta. 
Förutom besök hos doktor, var vi och vaccinerade Loke igår samt handlade blommor och mat och på eftermiddagen kom våra vänner Ida, Loui och Inez hit. På kvällen åt vi burgare och pommes och jag lade mig tidigt. Idag på morgonen jobbade jag några timmar på äldreboendet. Nu ska vi strax käka lunch ( när mina älsklingar vaknar) och sen ska jag och Lily på kaffe hos mamma då min mormor kommer dit. Puss på er <3 
 
/ Hello there! 
Just done a little workout and had a hot shower after.. Andreas and Lily is napping. The laterst days have been pretty hectic and I have felt a bit dizzy and tired. Yesterday I went to the doctor since I got borrelia. Not much fun, but got antibiotics, so I will be all good. But we are doing good. But I have to remind myself to take it easy. I sometimes feel stressed that I have to do so much all the time. I need to tell myself it's ok to do nothing. 
Except visiting the doctor yesterday, me and Lily went to the vet to vaccinate Loke and also did some shopping ( flowers and food) and in the afternoon our friends Ida, Loui and Inez came over. In the evening we made burgers and fries and I went to work early. This morning I worked a couple of hours at the old people's home. Now time for lunch ( time for the other ones to wake up) and later on me and Lily are visting my mum and grandma.l Kisses <3