26 weeks preggo and a happy little monkey

 
Hej vänner! 
 
Hur mår ni denna måndag ? Vi mår fint!! Har varit hos barnmorskan nu på förmiddagen och allt såg bra ut och jag fick höra bebis hjärta slå för första gången, underbart. Tänk att ännu ett litet liv gror inuti mig. Lily har varit så go och glad denna helg och jag har kännt mig så glad och tacksam. Vi har fått massa gjort här hemma i helgen, storstädning och fix ute i trädgården. 
Lily vilar just nu, helt slut efter bus hos morbror då jag var hos bm. Snart ska jag slänga ihop lite lunch och fixa lite mer äppelmos. I kväll ska jag hålla i ett träningspass, ska bli kul! 
 
Hoppas ni får en underbar måndag ! Kramar i massor 
 
Hello friends! 
How are you this Monday? We are doing fantastic! I went to see the midwife this morning and babyboo is doing fine and i got to hear his/hers heartbeat for the first time, so wonderful. I am so lucky another little creature is growing inside me. Lily has been such a happy girl last weekend and I have felt so thankful and happy. We got lots done the weekend too, both cleaning the whole house and also some gardenwork. 
Lily is having a nap right now after playtime at my brother ( while I was at the midwife). Soon about to cook dinner and make some more mashed apples. Tonight I am going to instuct another workout, will be fun! 
 
Wish you all a wonderful Monday! Hugs! 
 
 
 
 
 
Anna

Kul att ha hittat hit. Är själv gravid i vecka 25. Ska bli kul att följa dig här på bloggen.

=) / Anna

Svar: Åh tack!! Spännande ! Då får jag följa med på din resa också! Kul!! Tack och ha en go helg! Kram
Jenny