Positivity

Hej älskade ni! 
Hur mår ni? Jag mår sjukt bra och haft en go och positiv känsla i kroppen hela dagen. Så härligt! Jobbet har gått bra och nu ikväll har vi varit på föräldramöte på Lilys förskola. Jag och Andreas känner oss så trygga att ha henne där. 
Igår passade jag och Lily på att baka lite kanelbullar inför kanelbullens dag på torsdag. Så gott med nybakt och hon hjälpte mig i köket och provsmakade allt. 
I söndags var jag och Andreas ute och gick långrunda med Lily i vagnen.  Blåsigt höstväder ute men skönt att komma ut! Så skönt att min kropp tillåter mig träna och må bra trots graviditet. Så tacksam för det! 
Idag har jag verkligen känt mig tacksam för så sjukt mycket och varit så positiv. Sista tiden har jag kännt mig lite halv negativ men nu känns det som det vänt. Jag vill verkligen jobba med mig själv och fokusera på det som är viktigt och positivt i livet och ta vara på de små tillfällena. Som till exempel när min lilla höneböna tjöt av glädje när hon fick åka leksaksbil på city gross eller när våra gosiga katter myser med oss på soffan. Och att se lilla liver röra sig i magen. Eller att bara äta en jäkligt god vegopasta. Livet. Tack för de underbara fina minnen du ger mig. ❤
 
Hello beauties! 
 
How are you? I am doing fantastic, have had this great and positive feeling in my body all day. So lovely! Work went good and tonight we have had a meeting with all the teachers and other parents at Lilys kindergarten. Me and Andreas are so happy to have Lily there. 
Yesterday me and Lily baked some cinnamonbuns. So yum with freaky baked buns and Lily did help me and tasted everything before :)
Sunday me and Andreas went for a longer walk with Lily in stroller. Windy weather outside! 
I'm so thankful for my body right now, it's so strong letting me workout  and feel good and being 29 weeks preggo. Today I really been so thankful for everything in my life and so positive. Lately I been a bit down and negative so feels good to have my good feelings back. I really want to work with myself and every day enjoy and think of the small things in life that makes life big. For example when we went to the grosserystore the other day and Lily was laughing so much because she got to play and sit on the "kids-car". Or watching our cats just relaxing on the sofa together. Or watching little creature play off inside belly. Or eating a damn good veganpasta-dish. Life. Thanks for all the beautiful memories you give me❤
 
 
 
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men åh, så himla härligt att läsa :D Nu blev jag också på bättre humör, haha :)) Härliga bilder!

Svar: Åh vad glad jag blir!! Tack! Vad roligt att man kan göra någon annan glad också!! Ha en underbar helg! Kramar
Jenny