Halloween party and birthday party

 
Hej! Tänk att vi har en 2åring hemma just nu! Nu sover hon gott efter ännu en dag med firande på förskolan!
 
Jag är lite snorig och känner mig lite halvsjuk, men hoppas det går över snarast. 
I helgen har vi som sagt firat vår lilla höna samt varit på halloween fest med underbara vänner. Är så tacksam för mina vänner och min familj. Tack för en fin helg! Lily har varit så glad hela helgen och hennes ögon har varit fyllda av glitter när allas ögon och uppmärksamhet har varit på henne. Hon har fått så mycket kärlek och presenter. Tack alla<3 
 
Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa så jag orkar jobbet imorgon, 
puss
 
Hello!! My 2 year old gilr is now asleep after another day of celebration at kindergarten!
 
I am feeling a bit sick, but hope it will go away asp. 
Last weekend we celebrated Lily and also went to a Halloween party with our lovely friends. I am so very thankful for our friends and family. Thanks for a great weekend! Lily have been so happy all weekend and her eyes have been filled with joy when all the attention have been on her. She got so many presents and love. Thank you all <3 
 
Now I will try to lay down on the sofa and relax so I can work again tomorrow, 
kiss
 
Pics from the weekend/Bilder från helgen :