World vegan day

 
 
Häromdagen var det "World Vegan Day". Värt att hyllas. Jag är så glad att jag valde att bli vegan och är så stolt över det. Jag tror fler hade behövt se över sina vanor. Alla kan bli veganer. 
Varje dag äter jag så god vegansk mat, jag saknar inget! och vet varje dag att jag inte bidrar med att några djur dör eller att vårt klimat förstörs ( jag vet att jag bidrar med klimatförändringar jag med men mycket mindre genom att utesluta animaliska produkter). och dessutom mår jag såå mycket bättre. Min kropp tackar mig. Jag menar inte att jag är bättre än någon annan. Men ibland behöver man tänka efter och våga göra skillnad.  Och vi behöver göra skillnad nu. Hejja veganismen! 
 
The other day it was "World Vegan Day". A day to celebrate. I am so happy and proud being vegan. I think more people should take I look how they actually live. Change habits. Everyone can be vegan. Everyone! 
Every day I eat delicious food, I don't miss out on anything and every day I know that I don't harm any animals or contribuites to any climate change ( In a few way I still do, I know) and I also feel so much better and healthy. My body says thank you. I don't mean I am better than anyone else. But sometimes we need to change. And we need to change now. Go vegan!