Sunny days outdoors

 
Hej vänner! Hur mår ni? 
Vi mår fint! Full rulle men njuter av de underbara sommardagar vi har. Som jag skrev i förra inlägget så är det så vackert ute att jag nästan får nypa mig i armen ibland. Tack Sverige att du är så vackert!!
Lily sover middag, vi har varit på bvc idag och hon växer som det ska och allt känns bra. Idag har jag också börjat packa inför Grekland på torsdag. Så mysig vi ska ha det 😀 
Igår hade vi mys med våra mammavänner hela dagen och njöt av väder och god mat. På kvällen höll jag i träningspass , så kul. I söndags var min pappa här på lunch och vi fixade lite land så nu har jag äntligen odlat lite. 
I lördags kollade vi på Eurovision med några vänner och åt grillat.  Varit några härliga dagar och met kommer! Så tacksam! 
 
Ha en go tisdag i solen, jag ska jobba sen, inget jag ser framemot men snart är det ju semester! Kramar 
 
Hi friends! How are you? 
We are great! Lots of things going on but try to enjoy this gorgeous weather we have as much as we can. As I wrote in my latest post , it's so beautiful outside right now, sometimes I have to pinch myself. Thank you Sweden for being so wonderful. 
Lily is having her nap, we have been at the child care centre today and she is growing and is a healthy girl. Feels great knowing that. Today I have started to pack our bags for our trip to Greece on Thursday. So excited😀
Yesterday me and Lily had a cosy and sunny day with our friends enjoying the sun and yummie food. And in the evening I was instructing a workout, so much fun!! Sunday my dad was here and he helped me planting some herbs and veggies. Yeah! 
Saturday we watched Eurovision with some friends and ate BBQ. 
It has been some really lovely days and more to come! So thankful! 
 
Have a lovely day in the sunny weather, I am not excited for work later on but hey, it's soon vaccay. Hugs