Waffels, vegan tapas and peeka-bo

 
Hej där! 
Hur mår ni? Känner mig pigg, har inte gjort det på en vecka, varit så trött, så tack livet! Fick sova rätt bra inatt igen, tack Lily! 
Igår var det våffeldagen, så vi började dagen med lyxfrukost på belgiska våfflor, helt veganska såklart, gott!! Serverade med bär, banan och lönnsirap. Tog det rätt lugnt annars igår, var så trött. Andreas passade på att tvätta en av bilarna då det var fint väder ute och på eftermiddagen var vi ute lite och njöt av friska luften. jag kände faktiskt en doft av vår igår!!  
I lördags städade vi hela dagen och röjde undan lite. På kvällen åkte vi hem till mina föräldrar och åt tapas, massa gott! Vi firade min lillebror som fyllde år igår. I eftermiddag ska vi fira Lilys faster som fyller år idag! Efter det tänkte jag gå på träningen, har inte tränat på en vecka nu pga förkyldning och trötthet, så ska bli skönt att svettas. 
Föresten, gillar era barn att leka tittut? Lily älskar det! 
 
Hello there! 
How are you? I am feeling alert and have my energy back, haven't had it in a week now,been so tired, so thanks life! I got to sleep pretty good last night too, thanks Lily! 
Yesterday it was " waffelday" here in Sweden, so we started the day with a luxury breekie made of belgian waffels, vegan ones, of course, so yum! 
Served it with berries, banana and maple sirup. I took it easy all day yesterday, was so tired. Andreas washed one of our cars since the weather was nice, actually I could feel a taste of spring in the air! So in the afternoon we went out a bit to enjoy some fresh air! 
Saturday we did housework all day and cleaned the house. In the evening we went to my parents to celebrate my little brother. We ate tapas, yum! This afternoon we are going to celebrate Lily's auntie, how is having her birthday today! After that I will head to my workout session, haven't been working out since last Monday because of this cold and since I been so tired, so it will be nice to sweat! 
By the way, does your child like to play peeka-bo? Lily loves it! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Monika

Jag älskar absolut dina blogginlägg! De är så inspirerande! Jag älskar vad du gör, och de saker du skickar är precis den typ av saker jag är intresserad av.💋