Slow days with a poor little pumkin

 
Godkväll! 
Hur är läget? Här har det varit sjukstuga, det började i måndags kväll med att Lily spydde och sen fick feber dagen, så det har varit en ynklig liten tjej här hemma och det har gjort ont i mitt mammahjärta. Hon har fortfarande kvar denna hemska hosta, så imorgon ska jag ringa BVC för att kolla om det är normalt. Dessutom har jag fått bihålleinflamation och är forfarande lite snuvig, verkligen avskyr denna värk. Vi fick dessutom reda på att motorn på vår ena ( typ nya) bil är söndrig så detta kan bli dyrt.. aja. Materiella ting. Nu hoppas jag på att Lily blir frisk, hon har mått bättre idag ( men äter fortfarande dåligt), att min bihållevärk försvinner och att bilen fixas ( och vi kan få ut pengar på försäkring). Håller tummar och tår. 
 
Idag tog jag Lily i vagnen för en liten promenad efter en dag inne igår. Var skönt väder och sol ute! Men kallt. Det snöade igår så nu ligger det några centimeter igen. Väldigt vackert men nu vill vi har vår som sagt. Tror resten av befolkningen i Sverige håller med mig efter en lååång vinter. 
 
Nu ska jag slänga mig på soffan och inte göra med för dagen. Kram på er! 
 
Good evening! 
How are you? It's been some slow days here lately, it started Monday evening with Lily vomiting and then she got fever the day after. She has been very pitiful and I have really felt so sorry for her. My mum-heart have been in pain. She still got this terrible cought, so I need to call the childcare center tomorrow, it doesn't feel normal. And also I got sinusitis and a snotty nose, I really hate the pain from sinusitis. And icing on the cake, the engine of one of our cars ( the newest one) is broken and this can be expensive. Well material things.. Now I really hope Lily will get well, she has been better today ( but still not eating much), hope my sinusitus goes away and that our car can get fixed. ( hopefully the insurance will pay it off). Cross fingers and toes. 
 
Today I went for a walk with Lily in stroller after a day indoors yesterday. It was such a nice day outside and lots of sun today. But cooold. Yesterday it was snowing all day and now it's laying a few centimeters on the ground. It's really beautiful outside, but I want spring now. I think most of the population in Sweden wants spring now after a looong winter. 
 
Now time to lay down on the sofa and no nothing more for today!  Hugs!