Friyay!

 
Hej fredag!! 
Skönt träffas igen! 
 
Hur mår ni? Min hals är lite bättre och jag känner mig så redo för helg, ska bli härligt med fredagsmys med familjen ikväll, jag har inte varit hemma nån kväll denna vecka. Jag tänkte laga lite goda vegoburgare med schyssta tillbehör och kanske nått gott sött ? Hittade en god rawfoodkaka med jordnötter som jag vill testa, mums! 
Dricker min tredje kopp kaffe för dagen, var en lång natt då Lily höll mig vaken några timmar av den. Sen har katterna bråkat också och jag och Andreas har nu bestämt att vi måste tyvärr lämna bort en av dem och det får bli Tea. Känns hemskt men det går inte att ha dem tillsammans, de är för olika. Jag ska kolla efter ett nytt hem till henne. Hoppas nån i min närhet kan ta hand om henne. Hon är ju så gosig och snäll, bara hon inte behöver vara med andra katter. 
Lily sover i vagnen efter en promenad i snön med våra vänner C&E. Vilket väder det varit denna vinter, just nu snöar det ute igen, men är inte lika kallt som det varit den senaste veckan utan bara minus 4 idag.. 
Imorgon jobbar jag lite på morgonen igen men annars har vi inget planerat i helgen och det känns sååå skönt! 
Jag ska nu ta en lång varm dush, klä mig lite vettigt, hämta ett paket från matsmart.se när Lily vaknat och sen baka något smarrig. Ska lägga upp mer recept här sen också, lovar! Tänkte ev göra lite indisk mat imorgon och ska isåfall dela med mig det till er! 
 
Önskar er en superskön start på helgen! 
Kramar Jenny 
 
 
Hello Friday!
Nice meeting you again! 
 
How are you? My throat is a bit better and I am so ready for weekend, will be so nice with friday evening tonight with my family, since I haven't been home any evenings this week. I will cook some vego-burgers with some yummie sides and maybe something sweet? I found a nice rawfood-cake with peanuts that I want to try!
Right now I am drinking my third cup of coffee for today, it was a long night since Lily kept me awake for a few hours. And our cats have been fighting tonight so me and Andreas have decided we need to find a new home for the old cat Tea. Feels hard, but it's the best for her, they are not happy living togehter. I will see if anyone nearby can take her. She is such a cosy and nice cat, but she can't live with other cats. 
Lily is sleeping in the stroller after a walk with our friends C&E. What a winter we had so far! Right now it's snowing again, but it's not that cold as it's been the latest week, only -4 today.. 
Tomorrow I work a couples of ours in the morning and then we have nothing planed for this weekend,feels so good! 
Now I will jump in the shower, dress up in something more classy than training clothes, drive and get my package from matsmart.se ( when Lily wakes up)  and then bake something sweet. I will put more recipe up on the blog, I promise! Tomorrow I thought of making indian food, and if I do I will put it up on here.. 
 
Wish you all a great start of the weekend! 
Hugs Jen 
 
My little sunshine!