Food and workouts

 
Godkväll! 
Trött morsa här idag, vet inte varför jag varit så sjukt trött idag men så är det ju i dessa vintertider! Lite sol som behövs kanske? På tal om sol så har jag något väldigt roligt att berätta! Jag, Lily, min mamma, farmor och faster ska åka till Grekland i Maj!! Längtar, ska bli så mysigt!!!
 
Idag har jag och Lily varit på mammaträning i Värnamo, på Relevé. Så jobbigt idag med coreboll men jättekul som vanligt! Föresten, har forfarande träningsvärk sedan i måndags kväll då jag höll i träningen i Ås, sjukt kul och det blev så bra men såå jobbigt, alla var helt slut efteråt!! Skön känsla. 
I eftermiddags bjöd jag hit Lilys farmor och farfar på kaffe och raw snickerskaka ( recept hittar ni under kategorier food här på bloggen). Sen kom även Lilys faster och kusiner. Mys! 
Nu ikväll gjorde jag svingoda vego-biffar ( recept kommer upp snart) ,stekt lök och klyftpotatis. Till lunch slängde jag ihop en fräsh och mycket god matvete-sallad med champinjoner, rödbetor, blomkål och hummus. 
 
Lilla hönan sover nu efter bad, mat och mys. Som jag älskar min lilla varelse. 
Hoppas ni får en skön kväll! Kramar Jenny 
 
 
Good evening! 
Tired mum here today, not sure why I am so tired today but that's how it is those winterdays I guess..?! Some sun needed maybe? 
Talking about sun I got something excting to tell you! Me,Lily, my mum, grandma and auntie are going to Greece in May!! So looking forward to it!! 
 
Today me and Lily have been at mama-workout in Town, at Relevé. So hardcore today with coreball, but so much fun as always! By the way, I still have a sore body from Monday nights workout, the one I was instructing, so much fun and eveyone was doing a great job even though it was really sweaty and hard! I
This afternoon I invited my  parents-in-law for coffee and raw snickerscake ( recipe you can find here on my blog under categories food. ) Lilys auntie and her cousins also came by. Lovely afternoon! 
For dinner tonight I made delicious vegan patties with wedges and fried onions. ( recipe will be up here soon). For lunch today I made a fresh and yum salad with wheat berries, mushrooms, beetroots, cauliflower and hummus. 
 
My little girl is sleeping now after a bath, food and cuddles. How I love you my little creature. 
Have a lovely evening! Hugs Jenny