Thankful

 
Hej vänner! 
Hopas ni mår bra! Jag och Lily har haft en riktig mysdag idag, bara hon och jag. Älskar ihjäl mig, hon är mitt allt. Tänk vilken lycka att få vara med henne varje dag. Om dryga timmen börjar jag jobba, Lily sover sin eftermiddags lur. Hon sover alltid efter lunch nu istället.
Jag ska ju börja jobba till hösten, 75 % och Lily ska börja förskola.. kommer bli.. annorlunda. Men det ska nog gå bra. Ska inte jobba så länge på mitt ordinarie jobb heller, berättar varför på torsdag ;) 
 
Igår hade vi avslutning på träningen i Ås. Vi tränade lite först, sen åt vi supergod mat ( Jag åt nyss resterna, alltså så god potatisallad samt veganska spett!!) och hade trevligt en timme. Jag fick dessutom en blomma som tack för att jag hållt i lite pass, alltså så glad och tacksam jag blev och känner mig!! 
 
Hoppas ni får en skön fortsatt tisdag! Kramar i massor! 
 
Hello friends! 
Hope you are well! Me and Lily have had a cosy day, just me and her. I love her so much my little pumkin, she is my everything. I am so lucky to spend every day with her. In about an hour I start to work. Lily is sleeping now. She is always sleeping after lunch nowadays. 
I will start work 75 % after this summer and Lily will go to Kindergarden.. will be.. different. But I hope & think it will be ok. I am not going to work that long at my ordinary job, will tell you why on Thursday ;) 
 
Yesterday  we had termination for this term with the workout-team in Ås. We did some workouts, then we ate delicious food ( I just had the leftovers, sooo yummie potatosalad and vegan skewers!!) and had a good time together. I got a flowers since I have been instructing some of the workouts, I just felt and feel so happy and thankful!!
 
Hope you all will have a gret Tuesday! Lots of hugs
 
 
 
 
 
 
 
emma

vilken fin blus :) och maten såg inte dålig ut heller

Svar: Åh tusen tack! Den är från Nelly.com! Tack, det var såå gott!! Ha en fin dag!
Jenny