Sweden National Day

 
Hej vänner! 
 
Idag är det svenska national dagen och de flesta är lediga, så även min älskling Andreas. Snart kommer min mormor samt mamma hit på eftermiddags kaffe, så mysigt att ses! Lily sover middag, min lilla bushöna. Vi sov länge idag och sen har vi plockat lite här hemma och hunnit med en liten löparrunda. Ikväll kommer våra vänner Caroline och Markus hit. Blir en toppendag! 
 
På tal om toppendagar så måste jag säga att jag kännt mig så lycklig på sistone. Vi har haft så fint väder ( svalare nu ), Lily har varit på gott humör och jag har kännt mig så tacksam och stolt över vad jag har och har åstakommit i mitt liv. Det är så skönt när man faktiskt kan säga att man är lycklig!! Är även glad att bo i ett vackert land som Sverige. Grattis vårt älskade land på din dag! 
 
De senaste dagarna har varit fyllda av lite allt möjligt. I helgen var vi bland annat på 80års kalas hos min farfar, middag hos vänner och massa god mat, bad och sol. Samt flaskat vår egna öl! Underbart! 
 
Önskar er en skön onsdag! 
 
 
Hello friends! 
 
Today is Sweden National Day and most of the people have a day off, so also my love Andreas. Soon my grandma &mum will come by for a afternoon coffee. Lily is having a nap, my little cheeky girl. We slept in today and after that we had breaky all together and just done some housework and I also managed to go for a run. Tonight our friends Caroline & Markus is coming by for dinner. Will be a great day!! 
 
Talking about great days I have to say I just feel so happy right now. We had such a lovely weather, Lily have been in such a good mood and I have felt so grateful and proud of what I have got and what I have recived in my life. It's so lovely to be able to say that you feel happy! I am also very happy to live in a country like Sweden. Happy National Day dear home! 
 
The latest days have been filled with a bit of everything. Last weekend we went to a 80-years party (My grandpa turned 80 last month), dinner with friends and lots of yummie food, bath and sunshine. And bottled our own beer! Fantastic! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
emma

det ser ut som ett par trevliga dagar!

Svar: ja verkligen!! :)
Jenny