Picking berries, beautiful nature, kitten and fotball

Godkväll lördag! 
 
Här sitter jag i soffan, slökollar på fotbollsvm ( tyvärr slogs Sverige ut idag av England, bra kämpat i alla fall.  Min mamma var här och kollade på matchen innan idag med mig och Lily). Brevid mig har jag en jättebusig kattunge. Lille Loke, han är så bedårande söt och gosig.
Lily sover och Andreas är iväg på svensexa, han åkte igår direkt efter jobbet. Han kommer hem imorgon igen och sen har vi 5 veckor semester tillsammans, så underbart! 
De senaste dagarna har varit fyllda med massa sol och bad, blåbärs och hallon plockning. Saft och syltning, bus, god mat, jobb och lite träning. Idag har jag och Lily även sålt lite egengjord saft,sylt och bröd på en "marknad", så kul och allt blev slutsålt! Känns kul att mina produkter var populära, hoppas kunderna gillar dem. Min dröm i framtiden är att ha en egen liten gårdsbutik, där jag kan sälja lite av varje, allt närproducerat och veganskt såklart. Jag älskar att ta vara på naturen och vill så gärna dela med mig av den till andra. När jag var ute häromdagen med Lily i skogen, så tänkte jag hur oerhört vackert det är ute och hur fantastisk naturen är som ger oss så mycket gratis. 
 
Lily har varit väldigt trött hela dagen, så hon somnade gott nu ikväll, även jag är trött efter en natt med lite sömn. Så det blir en tidig kväll för mig idag. 
Hoppas ni mår bra! Här kommer lite bilder från de senaste dagarna. Fick föresten hem en ny tröja från Djurens Rätt " friends not food". Den ska jag bära flitigt. 
Önskar er en skön lördagskväll! kramar 
 
Good evening Saturday! 
Here I am, sitting in the sofa, watching the fotball world cup ( unfortunately Sweden was beaten today by England and is no longer in the game, well done thou for playing good. My mum was here watching the game with me and Lily earlier today). Next to me I have a very cheeky little kitten. My little Loke, he is so adorable and so friendly. 
Lily is sleeping and Andreas is away at a stag party with his friends, they went away already yesterday after work. He will be back tomorrow and then we will have 5 weeks vaccay togehter, how lovely!!?? 
The latest days have been filled with lots of sun and bath, picking berries, making jam and fruit sirup, playing with my little one, yummie food, work and some workouts. Today me and Lily have been away at a "market" seeling our homemade jam, fruit juice and bread. So much fun and everything was gone after 3 hours! I am so happy people came by bying, I really hope they enjoy the products. In the future I have a dream having my own little shop, seeling homemade and vegan products such as jam and bread. I love taking care of our nature and use all beautiful and free things the nature give us. When I was out in the forest the other day with Lily I though of how beautiful our nature and world is, and it's crazy how much we can get for free. 
 
Lily have been very tired today, so she felt asleep quickly tonight, also me is tired after a night with bad sleep. Early night for me tonight too. 
Hope you are well! Here's some pics from the latest days. Btw, got a t-shirt from "Animal rights Sweden"  "friends not food". I will wear it lots. 
I wish you all a great Saturday evening! Hugs