Windy day!

 
Hej blåsiga Söndag! 
Vilket väder det är ute, typ storm! Lily har somnat för andra gången idag ( hon har varit uppe sedan halv 4 imorse och jag med för den delen). Jag känner mig rätt trött men så är det ju ibland. Har jobbat 2 timmar nu på förmiddagen också och sen träning hos Petra på det så antar att jag kommer att lägga mig en sväng på soffan här nu. Senare ska vi hem till mamma och pappa på lite kaffe! 
Hoppas ni mår bra annars föresten! Förutom lite sömn mår jag fint! Kalaset igår hos Lilys kusin var trevligt med god mat och dryck. Lite diskusion om vego-mat igen, vilket det ofta blir nuförtiden. Jag gillar att diskutera och berätta för folk varför jag inte äter kött. Det är inte svårt att argumera för att bli vegetarian eller vegan, för det är så lätt idag! Det handlar bara om vilja! Så är det! Jag hoppas jag kan inspirera mer av mina vänner att välja denna väg i livet. Jag är väldigt tacksam att jag hittat mig själv och att jag gör det som känns rätt. Jag älskar mitt liv! 
 
Kramar Jen 
 
Hello windy Sunday! 
What weather it's outside! So windy! Lily is having her second nap for today ( She's been up since 3.30 this morning and me as well ). I feel pretty tired but that's life. I worked two hours this morning and then after that some workout at Petras. I guess I need a little nap on the sofa, later on we are heading home to my mum & dad for some coffee! 
By the way, hope you are well! Despite little sleep I feel great! Last night at Lily's cousin we had a nice evening with yummie food and wine. We had some descussions about vego-food, which I often talk about when I am at others. I like to talk about it and explain why I choose not to eat meat. It's not hard to explain why to be a vegetarian or a vegan because it's so easy nowadays. it's just your own mind that have to understand it! I hope I can inspire more of my friends to choose this lifestyle. I am so thankful I have found myself and what I am doing feels so right. I love my life! 
 
Hugs Jen