Girls night, vegan make-up, grumpy girl and pancakes

 
 
Hej Lördag! 
 
Hur mår ni? Jag mår utmärkt idag ( trots tjejkväll igår och lite vin på det). Vaknde 7.30 utvilad och eftersom de andra sov så gav jag mig ut på en löparrunda. Så härligt att börja dagen så, var länge sedan nu och bra tempo hade jag med och så var det så där friskt ute i luften. När jag kom hem igen gjorde vi pannkakor till frukost, mums så gott! I eftermiddag ska vi på kalas hos Lilys kusin Signe. 
Igår hade jag som sagt lite tjejkväll här hemma, mina barndomsvänner Carro och Ewe var här och vi badade jazcuzi, åt lite småplock och drack lite prosecco och vin, så mysigt. Sen skrattade vi en hel del med, så sköna brudar! Tack för en härlig kväll! 
 
Lily sover nu efter massa bus och bad. Hon gick första gången ute idag med sina skor, stolt mamma. Hon har haft så svårt att gå med skor innan men nu har det släppt! Hon har varit väldigt gnällig de senaste dagarna, puha det har tagit på mitt psyke, tur att hon är söt. Tror att det är mer tänder på g.. inte konstigt om hon är gnällig isåfall. Jag älskar henne alla gånger om, min lilla skrutta! 
Har träningsvärk i armar idag från boxningen i torsdags, men så kul det det är! Känner mig som sagt i väldigt bra form just nu, så härligt med den känslan. Älskart! 
Nu ska jag testa mitt nya smink från kissedbyeco. Köpte lite nytt smink därifrån som självklart är veganskt. Önskar er en super härlig Lördag!! 
Kramar Jen 
 
 
Hello Saturday! 
How are you ? I am feeling faboulus today ( still though I drank some wine with my girls last night ) Woke up 7.30 after a good night sleep and while the other two still were sleeping I went for a run. So lovely to start the day with a run, long time since last time. I had a good speed and it was so lovely outside with the fresh morning breeze. When I got back home we made pancakes for brekkie, so yummie! This afternoon we are invited to Lilys cousin Signe, how turned 4 this week. 
Last night I had my childhoodfriends Carro and Ewe here on a jazucci night with some tapas, prosecco and wine, so cosy! I laughed alot with those lovely ladies! Thanks for a great night! 
 
Lily is sleeping now after lots of playing and a morning bath. She has also been walking outside with shoes on her own today. First time for her! So I have been a very proud mum today. She has stuggled with walking in shoes before but today it all happened! She has also been very grumpy lately, and I have felt like a really bad mum for not having the patience for her, lucky her she is cute. But I think she is teething.. and in that case it's not weird she is sad. I love her so much my gorgeous girl! 
Today I have some sore arms for the boxing-class Thursday evening, so much fun boxing though! I feel very satisfied with myself atm, and that's such a great feeling! 
Now I will try my new vegan make-up from kissedbyeco, both some online the other day. 
Wish you all a wonderful Saturday! 
Hugs Jen