Fresh flowers, coffee, friends and mamaworkout

 
Godkväll mina vänner! 
Trött morsa här ikväll! Hur mår ni? 
Igår var jag och Lily äntligen ute och gick en runda med våra vänner C&E och sen drack vi kaffe och myste tillsammas. På eftermiddagen gick jag till jobbet och jobbade mina timmar, det gick väldigt fort och var roligt att träffa lite jobbakompisar. 
Idag började jag och Lily dagen med mammaträning i värnamo, kul att träffa härliga mammor och barn.  Sen en runda till systemet för att köpa lite vin och öl till helgen och sen veckohandling. Köpte massa färska blommor också, finns det något härligare än att "pynta" huset med blommor lite här och där?!
Nu ska jag snart slänga mig på soffan. Som sagt väldigt trött.. mina bihållor har börjat spöka igen ( brukar göra det under januari-mars månad) och jag har ständig huvudvärk. Men men det blir nog bättre snart.
Önskar er en skön kväll! Kramar Jen 
 
Good evening friends! 
Tried mum here! How are you? 
Yesterday me and Lily finally went out for a walk with our friends C&E and afterwards we had some coffee and playtime with our girls. Later on I went to work and worked my hours, it went fast and it was nice catching up with some workmates. 
Today me and Lily started the day with mama-workout in Värnamo, always fun training with other mum and kids. After workout we went to buy some wine and beer for the weekend and then we went grossery shopping. I bought lots of fresh flowers, is there anything better than smell fresh flowers all over the house?! 
Now it's time for the soffa.. As I said, I am so tired.. My sinusius have started to hurt again ( always this time of the year) I have such a headache all the time. Hopeless. Well it will soon be better. 
Wish you all a wonderful evening! Hugs Jen