Beautiful life

Hej vänner! 
Vilka härliga vinterdagar det har varit denna vecka! Igår hade vi en fantastisk solig vinterdag och det var så vackert ute. Dessutom hade vi underbara mammor och bebisar här på besök och åt gott fika och firade dessutom lille Sigge och ängeln Sigrid som fyllde år i Torsdags. Alla barnen busade och lekte och det är så roligt att se dem utvecklas tillsammans! Älskade ungar!
Efter fika och några koppar kaffe gick några av oss ut och gick i det härliga vädret. På eftermiddagen gick jag och Lily ut igen och hon fick provåka sin pulka hon fick i julklapp, min lilla sötunge. 
Igår hade vi en lugn kväll hemma med tacos och öl. Jag var så trött på kvällen, Lily har sovit lite sådär de senaste nätterna nu.. 
I Torsdags kväll var jag på träning i Ås igen och gick på ett boxningspass, det känns i kroppen idag om man säger så. Mina axlar, rygg, biceps och handleder är ganska ömma.. var ute och sprang en runda med vagnen idag men det gick inte fort!! Denna veckan har verkligen varit fylld med massa rolig träning och jag är så tacksam för min kropp!!  I Tordags var dessutom världens bästa moster här ( min syster) och fikade med mig och Lily. 
Idag blir det nog en lugn eftermiddag och ikväll ska vi hem till mina svärföräldrar och fira Gun som fyllde år i Måndags. Hon är allt bra min svärmor! Världens bästa farmor till Lily. 
 
Ha en fin lördag! kramar 
 
Hello friends! 
We had some really lovely winterdays here this week! Yesterday was such a gorgeous day outside with lots of sun! We had our "mama"friends and babies for visit too which made the day even better! We ate yummie cakes and drank coffee and we also celebrated Sigge and his angelsister Sigrid, that had birthday last Thursday. All the kids were playing with eachother and it's just so much fun to watch them grow together! Our lovely kids! 
After treats and lots of coffee some of us went out for a pw in the beautiful weather. Me and Lily went out after lunch too, to try her new sledge she got as a xmas present. My beautiful little girl. 
Yesterday we had a cosy night in with tacos and beer. I was really tired last night, Lily have slept pretty bad lately.  
Thursday evening I went workout in my hometown Ås. It was a boxing- workout, so much fun but my body is soo sore today. My shoulders, back, biceps and wrists are the worst parts.. I was out running before with the stroller today but it was a very slow run! This week have been filled with lots of fun workout and I am so thankful for my body!  Thursday afternoon the best auntie was here ( my sister). We had some tea together and Lily really enjoy playing off with her. 
Today we will have a slow afternoon at home and then tonight we are heading to my paretns-in-law to celebrate Gun, who had her birthday last Monday. She is pretty good my mother-in-law. And the best grandma to Lily. 
 
Have a wonderful Saturday! Hugs