Valentines Day

 
Hej på er! 
Hur mår ni? Jag är rätt trött idag efter dålig sömn 4 nätter i rad nu. Och idag när Lily väckte mig hade jag sån magknip att jag knapp kom ur sängen. Jag kunde precis ge Lily frukost men fick ringa hem Andreas. Fy fan säger jag. Men tack gode gud så är det bättre nu och Andreas har åkt tillbaka till jobbet igen. Lily sover middag nu, jag var ute en lite runda med henne innan så hon fick somna. Annars mår vi bra, igår var det som sagt alla hjärtans dag. Vi var ute och gick långrunda på förmiddagen med våra vänner Jossan och Sigge. Men efter att de gått hem igen efter lite kaffe här hemma så var Lily rätt gnällig hela eftermiddag så jag var ganska trött när Andreas väl kom hem. Han hade köpt blommor till mig, jag blir alltid lika glad när han överaskar.
När jag hade tränat hos Petras studiostyrka så kände jag mig piggare igen, dessutom fick vi alla varsitt hjärta efter träningen. Så fint! fantastiskt hur en lite text kan göra så mycket. Mer kärlek åt folket! 
 
 Jag och Andreas passade på att äta när Lily lagt sig, och hade vår egna lilla "alla hjärtans dag-dejt". Vi åt veganska våfflor med en vegansk skagenröra och lite god öl på det. 
Min älskling Andreas, jag älskar honom alla dagar i veckan och jag är evigt tacksam att han gett mig den finaste gåvan i världen- vår dotter. Är så tacksam för min familj. 
 
Hello there! 
How are you? I am pretty tired today after 4 nights in a row with bad sleep. And today when Lily woke me up I had so much stomage-pain I could hardly get up from bed. I managed to get up and feed Lily, but in pain, so I had to call Andreas and he got home from work. Uhh. Well now thank God it's better and Andreas is back at work. Lily is having her nap now. Well except tired I feel good, yesterday was Valentines Day. In the morning Lily and I went for a PW with our friends Jossan and Sigge. After the walk they stayed for a coffee at ours. Lily was in a good mood untl they left and then she was soo grumpy all afternoon and I was pretty tired when Andreas got home from work. He had bought me some tulpins, I always get happy when he suprise me.
 After some workout at Petras last night I was feeling more energized, and we all got our own little heart with a text on it. On mine it said " Thanks for being you". It's amazing how a small act of kindness can mean so much. More love to the people.
 
Andreas and I had our own little " Valentines date " last night after Lily felt asleep for the night. We ate vegan waffles with  a vegan mayonaise-mix and some yummie beer with that. 
My love Andreas, I love him every day of the week and I am so grateful he gave me the greatest gift on earth. our daughter. So thankful for my family.