Gorgeous winterday

 
Hej vackra, kalla och soliga Måndag! 
Vilken dag vi har ute just nu! Helt fantastiskt med sol och snö! Sån där drömande vinterdag. Det var -13 imorse, rätt kallt men nu har solen värmt upp så det var så härligt att vara ute på en promenad efter en sväng på stor och liten i förmiddags. Lily var helt slut efteråt och somnade direkt i vagnen. Jag mår fortfarande sådär idag, känner mig lite yr och trött idag, samma som igår, vet inte vad det är, så irriterande, hoppas det försvinner snarast! 
Hoppas jag kan träna ikväll men vi får se hur jag mår då. Jag önskar er alla en underbar dag iallafall! 
 
Hello beautiful,coild and sunny Monday! 
What a gorgeous day it's outside right now! So lovely with snow and sun! That dreamy winterday. This morning it was -13, pretty cold but now the sun have heaten up the day and it was such a lovely day for a walk after a visit at "big&little" at church this morning. Lily was so tired after and felt asleep in the stroller directly. I still feel a bit weird today, a bit dizzy and tired, same as yesterdat, very annoying and hope it will go away asp. Hope I will be able to workout tonight but we will see. I wish you all a great day!