Latest days update

 
Hej söndag! 
 
Hur mår ni? Har inte tittat in här på ett tag så tänkte göra lite uppdatering. Sista dagen på jobbet för detta år avklarat och nu går jag på mammaledighet. Lily kommer forfarande att gå 15 timmar på dagis i veckan, de sista dagarna nu innan bebis väljer att komma ut. Då ska jag passa på att plocka lite hemma och vila upp mig inför förlossning. Vi mår fint annars och jag känner mig så sjukt tacksam för alla runt omkring mig. Lily är sån underbar dotter och andreas min är fantastisk. Min familj är bäst och mina vänner betyder så mycket. Tack livet för allt du ger mig!! Magen växer och imorgon ska vi till barnmorskan igen, få se om det blir sista gången innan bebis kommer. Jag räknar med att gå över tiden men kan ju alltid hålla tummarna lillen kommer nån dag innan julafton iaf ;) 
 
I veckan var jag på tjejkväll på Lindex, då vi hade butiken för oss själva, jag passade på att köpa lite nytt till Lily och bebis samt 2 toppar och underkläder till mig själv. Köpte även matchande pyjamasar till baby och Lily. Så sött! 
I fredags var jag och Lily bjudna på lunch och bus hos våra veganvänner Petronella och Erik och deras barn Elsie och Ragnar. Så mysigt, och så god tacopaj! Så tacksamt med vänner som är veganer!! Lily lekte för fullt med Elsie som är dryga året äldre och somnade gott på vägen hem. På kvällen sen hade vi bokat bord på Bambu, kinesisk restaurang vart vi bor med mina föräldrar och svärföräldrar. Lily var i sitt esse och njöt av allas uppmärksamhet! 
I lördags tog vi sovmorgon, lagade bananpankakor och städade hus samt pysslade fram alla julgrejor. Sen tog vi en promenad och igår kväll åt vi massa god tapas hos min mamma och pappa. Livet. 
Idag tog vi också sovmorgon och myste ordentligt innan grötfrukost och tände första adventsljuset. Mys! Sen bakade jag och Lily en kaka samt tränade lite. Efter det gick hon och jag ut en sväng i rusket och körde traktor och lekte lite innan lunchdags . Det är så roligt att leka och vara med Lily, hon är så rolig och jag lär mig mycket av henne. Min älskade tös. Nu i eftermiddag har vi varit hemma hos mamma och pappa och fikat, min mormor var där också, så kul att se henne! Hon är så rolig. 
Nu ska vi göra oss iordning för risgrynsgröt hos Lily farmor och farfar. Ha en underbar första advent 
 
Hello Sunday! 
 
Hope you are well, we are! I have worked my last shift at work. I feel very thankful for everything in my life right now. Lily is so much fun and my family and friends are the best. And my fiancé is the always there. Belly is growing and tomorrow is another time to meet midwife again. 
 
A few days ago I bought some new clothes, both for me, baby and Lily. 
Friday we had lunch with another vegan family, so yum and fun to see or kids play. Friday evening we ate dinner at Bambu, an asian Restaurant with my parents and parents-in-law. 
Saturday and Sunday we slept in, ate yummie breakfast and cleaned the house. I have played alot with Lily and today we baked a cake. She is so much fun and I enjoy being with her. I love my girl so much. 
This afternoon we had coffee and cake with my mum and grandma. So cosy and lovely to meet my grandma, been to long. Now time to get ready to head to Andreas family for x-mas porridge. 
Hugs