Last beautiful days of vaccation and back at work

 
Hej på er! De senaste dagarna har också varit helt underbara fyllda med massa god mat, vi bjöd ut mamma och pappa förra veckan till ett vegocafé, bäckhästens, så himla trevligt och gott! Sen har vi myst hemma och passat på att plocka massa bär i helgen, då det var lite svalare då. Andreas har även målat en hel del på huset! Tacksam för denna sommar. 
Idag började jag jobba efter en lång mammaledighet. Egentligen har jag ju jobbat under mammaledigheten också, fast inte så mycket och kunnat styra mycket själv. Nu ska jag jobba 3 dagar i veckan, dock inte nästa vecka för då börjar vi skola in Lily på förskola. Min lilla älskade tjej ska plötsligt bli så stor. Känns så konstigt Men blir nog bra detta. Dock var det sådär att börja jobba idag, gick väl bra men så tråkigt. Är ju van att ha full rulle och så ska man sitta vid en maskin som snurrar.. men men bebis i mage växer ju för fullt och så snart hen är ute så ska jag ju vara mammaledig igen, vilket känns fantastiskt. Nu är jag redan i v. 21, över halva tiden har gått och jag hinner knappt med. Älskade lilla rörliga du, vi längtar efter dig. Har börjat få en bula nu och det syns att jag är gravid, har även lite ont då och då när jag gör vissa rörelse. 
Nu ska jag slänga mig i soffan brevid min man. Puss!! 
 
/ Hello there! The lastest days have been wonderful and filled with lots of yummie food, we took my parents out for lunch the other day at a cozy vego-café in the area, so nice! We have also been doing stuff at home the latest days, I have been picking some berries while it's been a bit cooler last weekend. And Andreas have been painting the house! So thankful for this summer. 
Today I started work after many days of maternity. Well I have been working now and then during my maternity but not that much. Now I will work 3 days a week, but not next week since we are taking Lily to Kindergarten then. My beautiful girl is getting so big, feels weird but it's going to be all fine. Back at work today was so so, it was alright but pretty boring. I am used to lots to do now, but I sit at a machine that spins around.. well well baby in belly is growing and as soon as he/she is born I will be on maternity leave again which feels amazing. I am already in week 21, more than half way and time really flies this pregnancy. My lovely little kicking creature in there, we are so looking forward to meet you! I have got a little preggo belly now, and starting to feel a bit heavier. Well time to join my man at the sofa. Kisses!!