....

 
Hej världen! 
 
Fortfarande en snorig och hostig liten tjej här hemma tyvärr, vi ska till doktorn nu i eftermiddag och kolla henne... Hur mår ni? Jag mår fint även om jag sov dålig inatt då Lily låg brevid mig och hostade.. Har precis varit och fixat mina fransar, känns så skönt! Ikväll ska jag hålla i cirkelpass, blir kul! 
Helgen var mysig men lite seg då Lily inte varit sig själv. Jobbigt när man inte vet hur ont de har. Ätit dåligt har hon gjort med. I lördags myste vi hos mina föräldrar och igår hade vi några veganska (!!)vänner på besök, så blev kanske lite mycket för henne. I fredags kväll åt vi goda vego-burgers. Jag har också passat på att plocka lite mer blåbär samt göra mer äppelpaj + lite träning och en promenad med Andreas i går eftermiddag.  
 
 
Hello world! 
 
I still have a sick girl at home, we are heading to the doctor this afternoon.. 
How are you? I am good, still though I slept bad with Lily coughting next to me.. I just got back home after getting my eyelashes done, feels so good and fresh! Tonight I am instructing a circel-workout, will be fun! 
The weekend have been cosy but very slow and not the best since Lily haven't been herself. Saturday we visited my parents and yesterday we had some  new vegan(!!)friends on visit. Maybe it was to much for Lily this weekend. Friday we ate yummie vegan-burgers. I have also been picking more blueberries and done an apple pie this weekend + some workouts and a walk with Andreas yesterday arvo.