Springfeeling, still not feeling well & "babblarna"

 
Hej på er,
Igår var det 19!! grader hos oss. Helt galet skönt! Dock är vi fortfarande inte bra jag och Lily och detta går mig på nerverna nu. Min bihållevärk och hennes hosta. Igår bröt jag faktiskt ihop, jag kände mig så hopplös. Vad har jag gjort för fel för att förtjäna detta? Känner mig bara så ledsen, orolig och bitter hela tiden. Kunde knappt njuta av det fina vädret igår. Men vår fina kisse var väldigt glad att solen var här. Det gjorde mig glad.
 
På eftermiddagen igår hade vi sedan innan bokat att gå ioch titta på babblarna, Lilys favoriter. En musikal som var riktigt bra. Lily var helt paralyserad, hon älskar ju dessa babblar! Sötfia. Så snäll mina mamma är som fixar sådana här roliga saker till oss. 
Jag var ute och gick en sväng idag och även en runda igår ( jag känner att jag måste ut ). Men jag känner att jag typ inte orkar något, vilket är så frustrerande, då jag kännt mig såå stark innan. Känns som jag tappat massa muskler nu de senaste veckorna. Känner mig så svag och uppsvullen. Igår kväll hade jag så ont i magen och kunde inte äta någon kvällsmat. vet inte om det har med allt omkring att göra. Jag har ju alltid annars stor aptit men även de senaste veckorna har den varit mindre, inte bara hos mig utan hos Lily med. Jag tycker så synd om henne, hon hostade något fruktansvärt igår natt och inatt. Och när jag ringer till vårdcentralen tar det evigheter innan de ringer tillbaka. Jag ringde i morse och de har fortfarande inte hört av sig. Jag vill bara få hjälp med min dotter. 
 
Ursäkta för så mycket negativt på sistone, men måste skriva av mig! Ha en bra start på veckan allesammen! kram Jenny
 
Hello there ,
Yesterday it was 19 degrees outside. So so nice! But me and Lily are still not good and this is getting me crazy. My sinusitius and her coughting. Yesterday I broke down, I just felt so hopeless. What have I done to deserve this? I just feel so sad,worried and bitter all the time. I could hardly enjoy the nice weather yesterday. But I beautiful cat enjoyed the sun. Made me happy. 
 
In the afternoon yesterday we had since a while ago booked tickets to see lilys favorit cartoons "babblarna" . It was a musical that was really good. Lily was so paralysed, she really love those ones! Sweetpea. My mum is the best that fix those things for us. 
Today I was out for a walk and yesterday too ( I just had too). But I feel I am so tired in my body and so weak, which is so frustrating, I felt so strong before I got sick.I feel like I lost so much muscles and feel swollen. And yesterday evening I had so much bellypain I couldn't eat any dinner. I think it has to do with all shit around and me being worried all time. I normaly have a big apetite but the lastest week I haven't. Not just me but Lily too, she have been eating so little lately. I feel so sorry for her. She was coughting her lungs out last night and the night before. And I have been calling the hospital today but the haven't called my back yet. I just wanna help my daughter. 
 
Sorry for so much negative thoughts on my blog lately, but I just need to write it down. Hope you all will have a great start of the week, hugs Jenny 
 
 
 
 
 
 
 
 
'