Good vibes

 
Hej bloggen! 
 
Hur mår ni? Lycklig mamma är vad jag är idag! Jag mår så mycket bättre, energin är tillbaka och nästan all bihållevärk är borta. Lily är bättre hon med, och hostan har äntligen börjat ge med sig. Vi var hos doktorn igår, och tur var det ( jag fick nästan tjata till mig en tid, då Lily hostat såååå mycket och så länge) och det visade sig att hon har trånga luftrör och att det piper när hon andas. Så hon fick inhalera medicin på plats och sen fick vi även med oss en kur hem. Tack gode gud. Nu hoppas jag detta hjälper. Lilys ena kusin har precis samma besvär, så antar att vi kommer att få leva med detta ett tag framåt. Mitt lilla hjärta, du är sån kämpe. Hon har varit på bättre humör idag och det har även jag. Jag började dagen med extra-jobb ( Lilys farmor fick passa henne på förmiddagen), sen har jag och Lily varit ute en sväng, jag gick en pw med henne i det sköna vädret och första gången på länge kändes det skönt att svettas! Hemma igen fikade vi lite och jag körde ett litet träningspass efter det, så underbart! Jenny is back! Ikväll har jag och min donna bara myst och nu sover hon för natten. Förra natten sov hon väldigt bra så hoppas på en sådan natt igen. Andreas är iväg med sitt jobb, han åkte igår eftermiddag till Österrike. Så nu längtar både jag och Lily efter honom, tur han är hemma imorgon igen. 
 
Just nu är jag så tacksam för livet. Hälsan är sååå viktig, att må bra är livet. Tack!! Hoppas nu vi får må bra här. 
 
Ha en go kväll! kram Jenny
 
Hello blog! 
 
How are you? I am such a happy mum today! I feel so much better, my energy is back and almost all the sinutius is gone. Lily is also better, the cought is finally giving up on her. We went to the doktor yesterday, and that was really good and important that we did ( I had to really tell hospital that they need to check on my daughter!!!, since she has been coughting so much and for so long) and the doctor told os it was good we came since she got tight air tubes and it's "beeping" when she is breathing. So she got to inhale medicine at the hospital and we also got some with us to take at home. Thank God, I really hope this works now for my little girl. Lilys' cousin Signe also got this problem with her air tubes. 
Today Lily has been in such a good mood and I have too. I started the day with some extra-job ( Lily was with her grandma this morning), after work me and Lily went out, and I went for a pw with Lily in stroller and it was such a nice day outdoors. For the first time in a while it felt so good to sweat during my walk. Home again after the walk we had some snacks and I did a little workout-session, how lovely, Jenny is back! Tonight me and my girl have been having a cosy one with cuddles and play. Now she is sleeping for the night. Last night she slept pretty good, so hopeing for one of those nights again. Andreas is away with his work, he flew to Austria last evening. So now both me and Lily are looking forward a little bit extra, to see him tomorrow. 
 
Right now I am so thankful for life. Health is so important, to feel good is life. Thanks! I hope we wll stay healthy now. 
 
Have a great evening! Hugs Jenny 
 
 
Igår efter doktorn hälsade vi på hos Lilys mormor/ yesterday after the doctor we visited Lilys grandma