Besties

 
 
Hej torsdag! 
 
Hur mår ni? Jag mår bra, Lily sov rätt dåligt inatt men har lyckats sova hyfsat iallafall. Nu på morgonen var jag och Lily ute och gick med Carro och Elna. Elna kommer snart hit igen och ska vara här i eftermiddag, hon var även här i går några timmar på eftermiddagen. Det är så härligt att se Lily och Elna tillsammans. Jag är så glad att de får växa upp tillsammans och så tacksam att ha Elna och hennes mamma så nära. 
Nu ska jag röja undan lite här hemma innan Lily vaknar, och ikväll blir det boxning på schemat. Har fortfarande träningsvärk sedan mitt pass i måndags. Så skönt.. hehe. 
 
Ha en fin torsdag! 
Kram Jenny 
 
Hello Thursday! 
How are you? I feel good, Lily slept pretty bad last night, but managed to slept ok anyway. After breakfast today me and Lily went for a walk with Carro and Elna. Elna will soon come here, and I will take care of her this arvo, she was her some hours yesterday too. It's so lovely to see Elna and Lily together. I am so happy they get to grow up together and I am so thankful I got Elna and her mum so close to us. 
Now it's time to do some cleaning before Lily wakes up, and tonight it's boxning-class time. I still got a sore body from my workout-session Monday evening.. lovely! hehe 
 
Have a great Thursday! 
 
Hugs Jen 
 
 
 
 
 
 
'