Throwback

 
Förra veckan var det 6 år sedan jag och dessa två brudar satte oss på ett plan till Bali på obestämd framtid. Helt sjukt! Det resulterade i nästan två år i Australien. Två av de bästa åren i mitt liv. Trots många motgångar under denna resa så hade jag verkligen "The time of my life". Jag lärde mig att leva på riktigt. Jag är evigt tacksam för att jag gjorde denna resa och fick vänner för livet. Här är lite bilder från den tiden ❤ 
 
Last week it was 6 years ago since me and those two ladies jumped on a plane with a one way ticket to Bali. So crazy! This became almost two years in Australia. Two of the best years in my life. Despite many ups and downs on this trip I really had the time of my life. I learnt how to live. I am forever thankful that I went on this trip and got lifelong friends.  Here are so pics from that time ❤