Birthday girl

 
 
Goddag måndag!
 
Vilken härlig dag vi hade igår. Helt fantastiskt att vi har en ett åring här hemma nu. Jag är så tacksam att ha så fina familjer och Lily fick så fina presenter. Hon är så älskade denna lilla varelse. Jag blir tårögd. Att få vara hennes mamma är den finaste gåvan i världen. 
När vi vaknade igår gick jag och Andreas in till Lily och sjöng för henne ( hon förstår ju inget men det hör ju till att få födelsedagssång på sin dag). Sen fixade vi inför brunch hos oss kl 11. Det blev så bra och gott! Och mysigt att ha både Andreas och min familj här! Underbart. 
Efter kalaset var Lily helt slut så jag och Andreas tog med henne ut i blåsten och gick en promenad. Hon somnade väldigt snabbt och sov läänge så vi hann både med att gå 6 km och röja undan och dricka eftermiddagskaffe. 
Sen lagade vi god mat på kvällen och bara myste alla tre. Sen somnade hon gott för kvällen och vi satte oss i soffan jag och min darling. 
 
Hoppas ni alla får en fantastisk måndag! 
 
G'day Monday!
what a fantastic day we had yesterday. It's crazy we have a one year old daughter now. I am so thankful to have so beautiful families around me and Lily got so many gifts. She is so loved, our little creature. I got teats in my eyes writing this. To be Lily's mum is the greatest gift in this world. 
Yesterday when we all woke up Andreas and I walked in to Lily and sang for her ( she doesn't understand, I know, but I think it's a thing you do on your day). We fixed and cooked brunch for our families that came at 11 o'clock to celebrate our princess. It was so yummie! And lovely to have both Andreas and my family here.
After lots of brunch and playing Lily was so tired sof when everyone went home we took her for a walk and she slept for hours. So Andreas and I walked 6 km and cleaned the mess in the kitchen. In the evening we cooked yummie dinner and had a cosy evening all three of us. After Lily went to bed my darling and I layed on the sofa the rest of the evening before bed. 
 
Hope you all will have a wonderful Monday!